سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتحي پور به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

ارائه گزارش كميسيون اقتصادي مجلس به رهبر معظم انقلاب

رييس كميسيون اقتصادي مجلس از تنظيم گزارشي درمورد راهکارهاي مقابله با تحريمها و رفع مشکلات اقتصادي در اين كميسيون جهت ارائه در صحن علني مجلس شوراي اسلامي و تقديم آن به مقام معظم رهبري خبر داد.

ارسلان فتحي پور نماينده مردم كليبر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: اعضاي کميسيون اقتصادي مجلس گزارش مبسوطي را با هدف ارائه راهکارهاي مناسب به منظور دور زدن تحريم ها و رفع مشکلات اساسي اقتصادي کشور تهيه کرده اند كه تا پايان هفته جاري تكميل شده  و علاوه بر قرائت در صحن مجلس به محضر مقام معظم رهبري نيز تقديم مي‌شود.

فتحي پور افزود: در گزارش کميسيون شرايط و موقعيت کشور به دقت بررسي شده، ارزيابي کارشناسي و آسيب شناسي هاي دقيقي صورت گرفته و راهکارهاي مقتضي نيز ارائه شده است.

وي در ادامه بخشي از مشکلات اقتصادي کشور را ناشي از سياست‌هاي انبساطي  بانک مرکزي دانسته و تصريح كرد: حجم نقدينگي موجود در بازار طي سال هاي اخير به شکل بي سابقه اي افزايش يافته است و اين در حاليست كه نقدينگي بايد به صورت کنترل شده وارد بازار شود.

رئيس کميسيون اقتصادي مجلس همچنين به لزوم بازپس گيري تسهيلات ارائه  شده به وام گيرندگان كلان اشاره کرده و اظهار داشت: نقدينگي موجود در بانک ها در قالب سرمايه‌هاي ملي محسوب مي شوند و بايد به هر طريق ممکن نسبت به باز پس گيري تسهيلات ارائه شده به وام گيرندگاني که مرتکب تخلف شده اند اقدام شود.

فتحي پور پرهيز از حاشيه پردازي را يکي از الزامات مسئولين اقتصادي کشور به منظور حل و فصل مشکلات اقتصادي عنوان کرد ، گفت: در شرايط فعلي بيش از هر زمان ديگري نيازمند آرامش در عرصه اقتصاد کلان کشور هستيم لذا مسئولين ارشد نظام بايد از هر گونه حاشيه پردازي اجتناب کرده و موجبات آرامش فضاي اقتصادي کشور را پديد آورند.

/س2

برچسب ها: گزارش ، کمیسیون ، رهبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.