سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقین نفت خام به دام پلیس افتادند

معاونت اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از انهدام باند بزرگی از قاچاقچیان نفت خام خبر داد .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ، با ارجاع موضوع سرقت نفت از چاه‌هاي یکی از شركت های نفت و گاز شهر اهواز ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران تحقيقات گسترده‌اي را جهت دستگيري باند سارقان آغاز کردند.
در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی اهواز با انجام کارهای پلیسی موفق شدند يك دستگاه کامیون مخزن‌دار با تجهیزات پمپ‌كشنده که اقدام به سرقت از چاههای نفت خام می‌کرد را شناسایی و توقيف و صاحبان این خودروی سنگین که دو برادر با نام‌های "ع- ع" و "رزاق-ع" بودند را دستگیر کنند. متهمان دستگیر شده در اداره آگاهی ضمن اعتراف به سرقت گفتند که این محموله را برای فردی به نام"خليل–ن" می‌بردند و او بوده که چاه‌هاي نفت خام را به آنها نشان داده است. بر پایه این گزارش ، تحقیقات پلیس برای شناسایی سرکرده باند ادامه داشت تا در نهایت کاراگاهان موفق به شناسایی چندين انبار تخليه و بارگيري نفت خام مسروقه شدند .
با تعقيب و مراقبت شبانه‌روزي انجام شده ، كارآگاهان پليس توانستند 5 نفر از سارقان اصلي كه چهار نفر آنها برادر بودند و در سرقت و قاچاق نفت فعاليت داشتند به نام‌هاي «داريوش- ن» ، "عامر- ن"، "چاسب – ن"، "حمزه- ن"، و "عزيز- م" را در يكي از گاراژهاي موردنظر شناسايي و دستگير كنند.
سرکرده این باند "داريوش – ن" اعتراف کرد به همراه ديگر برادرهايش در 3 باب گاراژ خود با نصب تانكرهاي 30 تا 40 هزار ليتري، نفت خام‌هاي مسروقه را به وسيله پمپ‌هاي بزرگ تخليه و بعد از پر شدن تانكرها آنها را به مقصد شهرستان‌هاي ديگر بارگيري می‌کردند و در رابطه با سرقت و حمل‌و‌نقل نفت خام‌هاي مسروقه از تريلي های تانكردار خود و چندين نفر ديگر استفاده ‌كرده‌اند. وی در ادامه اعترافاتش به سرقت و قاچاق 15 هزار ليتر نفت خام اعتراف كرد.  
متهمان دستگير شده پس از اقرار و اعتراف به جرم  خود ، به اتهام سرقت و قاچاق نفت خام روانه زندان شدند./ف
برچسب ها: سارقین ، نفت ، خام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.