سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاريخ براي پرسپوليس تكرار شد

كميته فني بايد دائمي باشد نه مقطعي

مديران باشگاه پرسپوليس يك بار ديگر براي انتخاب سرمربي اين تيم به مشكل خوردند و به همين دليل كميته فني جديد باشگاه به سرعت تشكيل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، باشگاه پرسپوليس فصل گذشته هم براي انتخاب سرمربي اين  تيم بزرگ و مردمي به مشكل خورده  بود و حبيب كاشاني سرپرست موقت وقت باشگاه خيلي سريع  كميته فني باشگاه را تشكيل داد تا پيشكسوتان پرسپوليس سرمربي تيم را انتخاب كنند علاقه مندان به فوتبال اتفاقات آن روزهاي باشگاه بزرگ و پرطرفدار پرسپولس رابه خوبي به ياد دارند كميته فني باشگاه علي دايي را انتخاب كرد اما حبيب كاشاني با راه حلي منحصر به فرد حميد استيلي دوست قديمي و صميمي اش را جايگزين دايي كرد تا مشخص شود نظر كميته فني و پيشكسوتان چقدر براي باشگاه مهم و با اهميت است البته سرانجام انتخاب استيلي توسط كاشاني را هم همگان ديدند كه در نهايت باعث شد كاشاني و استيلي انين باشگاه را ترك كنند.

تاريخ دوباره تكرار شده و باشگاه پرسپوليس يك بار ديگر براي انتخاب سرمربي اين تيم به مشكل خورده و به همين دليل مديران تيم سرخپوش تهراني دست به دامن پيشكسوتان باشگاه شده اند تا بهترين انتخاب ممكن براي هدايت اين تيم صورت بگيرد.

بحث بر سركميته فني است در همه جاي دنيا تيم ها چنين تشكيلاتي دارند و تمام تصميمات فني مثل انتخاب سرمربي و بازيكنان توسط كميته فني اتخاذ مي شود اما در ايران هر گاه لازم باشد و مديران به بن بست بخورند خيلي سريع كميته فني را تشكيل مي دهند و دست به دامن پيشكسوتان مي شود.

تشكيل كميته فني پرسپوليس اتفاق خوب و خجسته اي است اما اميدواريم اين كميته دائمي باشد نه مقطعي و شاهد ادامه فعاليت كميته فني در باشگاه سرخپوش پايتخت باشيم.

البته ديگر باشگاه هاي ما هم بايد داراي چنين تشكيلاتي باشند وهمانند تيم ها و باشگاه هاي بزرگ معتبر دنيا اداره شوند تا شاهد چارت حرفه اي و اصولي در فوتبال كشورمان باشيم./ق

برچسب ها: پرسپولیس ، مقطعی ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.