سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی احتیاطی کارگر جوان حادثه تلخی را در پی داشت

در یک عملیات طولانی 5 ساعته، نجات گران آتش نشانی توانستند دست کارگر جوانی را که در چرخ گوشت صنعتی گیر کرده بود رها کنند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ،این حادثه در ساعت 8:16 امروز به سامانه 125 اعلام شد و بلافاصله نیروهای ایستگاه 73 و نجات 13 به محل حادثه واقع در سیدخندان، خیابان کابلی، اعزام شدند.
علی اصغر سعادتمندی افسر آماده منطقه 1  آتش نشانی گفت: جوانی 18 ساله که تازه 1هفته در این آشپزخانه شروع به کار کرده بود در هنگام تمیز کردن چرخ گوشت که به برق  وصل بوده ناگهان بر اثر بی احتیاطی چرخ گوشت روشن شده و دست چپ  تا قسمت  آرنج درون چرخ گوشت کشیده  می شود.
 آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات مخصوص قسمتی از چرخ گوشت را که دست در آن گیر کرده جدا و جهت انتقال به بیمارستان امام خمینی  تحویل عوامل اورژانس دادند و گروه نجات 13 به همراه اورژانس برای ادامه عملیات رها سازی دست  عازم بیمارستان امام خمینی شدند.
وی در ادامه افزود: پس از رسیدن نیرو به بیمارستان و هماهنگی با کادر پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره)، بعد از بیهوشی حادثه دیده، آتش نشانان در عملیاتی طاقت فرسا که حدود 5 ساعت بطول انجامید دست این جوان 18 ساله را از چرخ گوشت جدا و برای مداوا تحویل عوامل پزشکی بیمارستان شد.
متاسفانه نداشتن تجربه کافی و دقت نکردن در کار حادثه ای دلخراش را رقم زد./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.