به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سید مناف هاشمی افزود: هم اکنون بیش از 30 سرویس از طریق دفاتر خدمات الکترونیک به شهروندان
ارائه می شود که باید به 50 سرویس افزایش یابد .
وی افزود : در حوزه شهرسازی اقدامات خوبی توسط دفاتر
خدمات الکترونیک انجام می شود و با اجرای طرح تفصیلی موضوعات مربوط به این بخش نیز
از طریق دفاتر صورت می گیرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران تصریح
کرد : همچنین در نظر داریم تا مباحث حوزه آتش نشانی ، پسماند ، سازمان پارک ها ، حوزه
مالی و اداری و نوسازی ، درآمد و تسویه حساب ها نیز هرچه بیشتر از این طریق انجام شود .
هاشمی خاطر نشان کرد : امیدواریم با رویکردی که
دنبال می شود و با پیگری های انجام شده ، تا پایان امسال همه سرویس هایی که امکان واگذاری
دارند به این دفاتر واگذار و به غیر از حوزه شهرسازی سایر موضوعات شهرداری از طریق
این دفاتر دنبال شود
.
وی با اشاره به فرامنطقه ای شدن ارائه سرویس در
دفاتر خدمات الکترونیک گفت : مقدمات کار برای فرامنطقه ای شدن وظایف در دفاتر خدمات
الکترونیک فراهم شده که امیدواریم تا پایان سال این امر نیز محقق شود ./ل