سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدي به باشگاه خبرنگاران خبرداد؛

حضور کچوئيان، صفارهرندي، خوش‌چهره و مقدم‌فر در اردوي انجمن مستقل دانشگاه تهران

دبير تشکيلات انجمن مستقل دانشگاه تهران از حضور کچوئيان، صفارهرندي، خوش‌چهره و مقدم‌فر در اردوي شجره طيبه که به ميزباني انجمن مستقل دانشگاه تهران برگزار شده خبرداد.

علي عبدي دبير تشکيلات انجمن مستقل دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از برگزاري اردوي شجره طيبه از سوي اين انجمن و با حضور کچوئيان،‌ صفار هرندي و محمد خوش‌چهره و مهدي چمران و مقدم فر خبرداد و اظهارداشت: قرار است در اين اردو ها مسائل فرهنگي و اجتماعي  ايران، مسائل فرهنگی – اجتماعی، ساختارسیاسی – اجتماعی جمهوری اسلامی ایران، تهاجم فرهنگی غرب علیه ایران و وظیفه انجمن اسلامی و موانع پیش رو کشور در رابطه با شعار سال، بررسي شود.

عبدي گفت: در ادامه برنامه هاي اين اردو قرار است امروز ساعت 15 تا 17، در دانشکده حقوق و علوم سياسي دانشگاه سالن حوزه رياست، مهدي چمران، گذشته انجمن هاي اسلامي و وظيفه آنها در آينده کشور را بررسي کند.

دبير تشکيلات انجمن مستقل دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در روزهاي برگزاري اين اردو صبح هر روز اعضاي داخلي انجمن پيرامون مسائل داخلي خود به بحث و تبادل نظر مي پردازند و بعد از ظهر روزهاي آتي با استفاده از اساتيد و افراد صاحب نظر در مباحث  مختلف اردوي تشکيلاتي کار خود را ادامه خواهد داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.