سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

فاصله اقدامات شهرداری با راهبردهای منشور شورای سوم

اقدامات شورا وشهرداری هنوز با راهبردهای منشور شورای سوم فاصله دارد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبر نگاران اصفهان رییس کمسیون عمران ،شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی این شورا با اشاره به تدوین منشوری در ابتدای شورای سوم با 83 راهبردگفت:به رغم پیش بینی هایی برای پیشبرد مناسب تر اهداف با استفاده از راهبردهای منشور شورای سوم،تا کنون موفقیت زیادی نداشته ایم.

مصطفی بهبهانی افزود:آسیب شناسی دلایل محقق نشدن برخی اهداف شورا نیازمند ارزیابی نمایندگانی از شورا وشهرداری است.

وی خاطر نشان کرد:با نظرسنجی از عملکرد شورا و شهرداری در مدت فعالیت خوداز سال 86 تا پایان سال 90ومقایسه ان با اهداف مورد نظر در برنامه اصفهان95 ،میتوان به نقاط قوت و ضعف عملکرد پی برد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت:راهبردهای منشور شورای سوم اهداف مستمری را دنبال مینماید وچون هنوز با اهداف منشورمان فاصله داریم ،برای دستیابی به موقعیت مورد نظر باید اقدامات لازم را اجرا نماییم.

بهبهانی با اشاره به بندهایی از منشور تصریح کرد:جلب مشارکت اقشار مختلف جامعه و ایجاد نهادهای مردمی برای سرعت بخشیدن به امور و عدالت محوری وارتقای فرهنگ شهروندان با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر مردم نهاد، ازجمله این موارد است و متاسفانه مشاهده برخی رفتارهای ترافیکی وحمل ونقلی شهروندان نشان از محقق نشدن کامل این هدف است.

وی افزود:پیگیری بستر سازی در جهت ایجاد مدیریت شهری در شهر اصفهان از اهدافی است که به رغم پیگیری های زیاد به نتیجه ای نرسیده و نیازمند پیگیری ها وبستر سازی هایی در این زمینه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت:تحول وبهبود مدیریت منابع انسانی،تقویت نظام ارزشیابی وبازخورد فعالیت های مربوط،نظام مشاوره واطلاع رسانی حقوقی املاک ،ضوابط و مقررات شهرداری وکاهش تصدی گری شهرداری وافزایش مشارکت شهروندان در حوزه فعالیت سازمان های وابسته به شهرداری از دیگر راهبرد هایی است که به صورت کامل محقق نشده است./س

برچسب ها: اصفهان ، شورای ، شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.