سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های دو و میدانی ستارگان آسیا- قزاقستان؛

دو نشان نقره دیگر برای تیم ملي/ جمع مدال های ایران به پنج رسید

در دومین روز پیکارهای دو و میدانی ستارگان آسیا در قزاقستان تیم ایران با کسب 2 مدال طلای دیگر جمع مدال های خود را به عدد پنج رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در دومین روز پیکارهای دو و میدانی ستارگان آسیا در آلماتی قزاقستان نمایندگان ایران صبح امروز یکشنبه یازدهم تیر به دو مدال نقره دست یافتند در ماده پرش طول محمد ارزنده با پرش به طول هفت متر و 74 سانتی متر به نشان نقره رسید و نمایندگان تایلند و قزاقستان اول و سوم شدند.
در پرتاب وزنه علیرضا مهرصفوتی با پرتابی معادل 18 متر و 42 سانتی متر مقام دوم و مدال نقره را از آن کرد پرتابگران قزاقستان و ژاپن مدال های طلا و برنز مسابقات را کسب کردند.
در نخستین روز مسابقات ستارگان آسیا نیز رضا قاسمی در ماده صد متر با 10 ثانیه و 24 صدم ثانیه علاوه بر کسب نشان طلای رقابت های موفق به دریافت ورودی المپیک 2012 لندن نیز شد نمایندگان قزاقستان در این ماده دوم و سوم شدند.
با درخشش قاسمی، رکورد 9 ساله عبدالغفار سقر در 100 متر شکسته شد وی هشتمین ملی پوش المپیکی دو ومیدانی در لندن محسوب می شود.
همچنین سجاد هاشمی آهنگرانی در 400 متر بازمان 46 ثانیه و 51 صدم ثانیه صاحب مدال طلا شد دوندگان قزاقستان و هندوستان دراین ماده مدال نقره و برنز گرفتند.
آهنگرانی سال گذشته در رقابت هایارتش های جهان صاحب سهمیه المپیک لندن شده است.
در 400 متر مریم طوسی با 53 ثانیه و 65 صدم ثانیه به مدال برنز رسید نمایندگان قزاقستان در این ماده صاحب مدال طلا و نقره شدند.
در ادامه این رقابت ها پنج نماینده دیگر دو و میدانی ایران با حریفان خود مسابقه می دهند./ق
برچسب ها: نقره ، نشان ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.