سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده دائم سوريه در سازمان ملل؛

برخي كشورهاي عربي، تروريستها در سوريه را مسلح مي كنند

بشار الجعفري، نماينده دائم سوريه در سازمان ملل متحد، اعلام كرد كه اقدامات تروريستي صورت گرفته در سوريه بدون كمك مالي و تسليحاتي برخي كشورهاي عربي و همسايگان سوريه امكانپذير نيست و اين گروه ها توسط مقامات اين كشورها مسلح مي شوند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري سانا؛ الجعفري در جمع خبرنگاران رسانه ها، گفت: مقامات سوريه تمام تلاش خود را براي اجراي استراتژي سازمان ملل متحد در مورد مبارزه با تروريسم بكار گرفته اند و تدابير لازم را براي توقف و منع هرگونه اقدام تروريستي يا مهيا كردن مقدمات آن بر ضد سوريه انجام داده اند.
 
وي همچنين مرزهاي تركيه با سوريه را مكاني دانست كه تروريستها در آنجا آموزش مي بينند و بوسيله قاچاقچيان، سلاح وارد سوريه مي كنند.
 
الجعفري در ادامه سخنانش، افزود: سوريه در خلال ماه هاي گذشته با حوادث دردآوري روبرو بوده است كه همگي آنها بر اثر اقدامات تروريستي و راديكال مخالفان و مزدوران انجام گرفته است و كشتار غيرنظاميان در شهرهاي مختلف سوريه به فعاليت روزانه خرابكاران مبدل شده است.
 
وي اظهار داشت: برخي كشورهاي عربي مانند عربستان و قطر و كشورهاي غربي به خاطر رسيدن به مقاصد سياسي خود از هرگونه اقدام خصمانه اي بر ضد ملت و دولت سوريه فروگذار نخواهند بود و با حمايت از گروه هاي تروريستي بويژه القاعدة قتل، خشونت و ناامني را در سوريه ترويج مي دهند.
 
الجعفري در پايان سخنانش، خواهان اقدام فوري سازمان ملل متحد در قبال كشتار غيرنظاميان در سوريه شد و حمله تروريستي چند روز اخير به شبكه "الاخبارية" سوريه را نشان از تندروي و بي اخلاقي تروريست ها و حاميان آنها و نتيجه حمايت تسليحاتي مخالفان از طرف كشورهاي عربي و غربي دانست.
برچسب ها: عربی ، جعفری ، تروریست ، مسلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.