سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون ستاد کل نيروهاي مسلح؛

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر(ع) برگزار شد

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر(ع)، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین کشوری و لشکري، برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر(ع) با حضور رحیمی معاون اول رئیس جمهور، سردار جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، عباسی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین و جوانان برگزیده، صبح امروز(یکشنبه) در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.

اکبری دبیر برگزاری چهارمین جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) در اين مراسم با ارائه گزارشی از اهداف و برنامه‌های این جشنواره اظهار داشت: جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) با هدف معرفی تراز شایسته جوان ایرانی و ارائه الگوهای موفق از جوانان امسال چهارمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد.

وی رویکرد جشنواره را هویت‌بخشی، امید افزایی و الگوسازی جوانان توصیف و تصریح کرد: این جشنواره بر آن است تا با گسترده کردن دایره انتخاب جوان برتر، تحقق شعار "ما می‌توانیم" را در عرصه‌های مختلف فعالیت جوانان به نمایش گذاشته و با معرفی الگوهای موفق از جوانان ایرانی توانمندی، کارآمدی و خلاقیت آنان را بیش از پیش به جامعه نشان دهند.

دبیر چهارمین جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) با اشاره به محورهای برگزاری جشنواره اظهار داشت: این جشنواره در 14 محور شامل فعالیت‌های اجتماعی، کارآفرینی، ابتکار و اختراع، جوان سرباز، جوان کشاورز، جوان برتر خارج از کشور و عرصه‌های فرهنگی و هنری برگزار شد که در تمامی این حوزه‌ها نهادهای متولی امر و مرتبط با برگزاری جشنواره‌های تخصصی نهایت همکاری را برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) به کار بستند.

اکبری خاطر نشان کرد: در سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز ملی جوان از میان 262 نفر از برگزیدگان جشنواره‌های موضوعی 50 نفر از برگزیدگان نهایی جشنواره با حضور مسئولان کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

/ش3

برچسب ها: جشنواره ، اختتامیه ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.