سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

شرایطم مطلوب باشد در المپیک شرکت می‌کنم

دونده المپیکی اصفهان گفت: در دو المپیک پیش از این حضور داشته‌ام و تنها در صورتی که امیدوار به کسب نتیجه مطلوب باشم، در مسابقات المپیک لندن شرکت می‌کنم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سجاد مرادی امروز در اصفهان با اشاره به مصدومیت اخیرش اظهار داشت: در صورتی که مصدومیتم همچنان ادامه داشته باشد، در المپیک حضور پیدا نمی‌کنم زیرا نمی‌خواهم زنگ تفریح باشم.

وی با بیان اینکه مصدومیتش جدی است و شرایط مطلوبی ندارد، تاکید کرد: امیدوارم این مصدومیت هرچه زودتر برطرف شود زیرا برای حضور در المپیک نقشه‌های زیادی کشیده‌ام.

دونده ملی‌پوش اصفهانی ادامه داد: اگر مصدومیتم ادامه پیدا کند و در المپیک لندن تنها یک شرکت کننده معمولی باشم، تمایلی به حضور ندارم زیرا صرف شرکت در المپیک برایم زیاد اهمیتی ندارد.

وی با بیان اینکه مدال گرفتن در المپیک هدف بزرگی است، تصریح کرد: برای حضور در المپیک باید مشکل مصدومیتم به طور کامل رفع شود و از این رو طی چند روز آینده فشار تمریناتم را کم می‌کنم.

  تاکنون هشت دونده ایرانی موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند که آخرین سهمیه به رضا قاسمی دونده ملی‌پوش اصفهانی اختصاص داشت./ج1

برچسب ها: اصفهان ، المپیک ، لندن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.