سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

توجه ویژه آستان قدس رضوی به مناطق کم برخوردار تحسین‌برانگيز است

مسئولان شهرستان بجستان درحاشیه آئین گشایش مجتمع رفاهی میان‌راهی و نمازخانه امام رضا(ع) از توجه ویژه آستان قدس رضوی به مناطق محروم و کم‌برخوردار تقدیر کردند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، امام جمعه شهرستان بجستان گفت: نگاه بلند و تاکید تولیت عظمای آستان قدس رضوی در خصوص احداث مدارس شبانه‌روزی، خوابگاه، حسینیه و مدرسه در مناطقی مانند این شهرستان را حاصل مدیریت برآمده از متن اسلام است..

حجت‌الاسلام ایزدی با اشاره به حدیثی از حضرت رسول اکرم(ص) تصریح کرد: این‌گونه اقدامات محصول جامعه آرمانی است که پیامبر اسلام(ص) ترسیم کرده‌ و فرموده‌ مسئولان آن جامعه از بهترین افراد، انسان‌های متمول آن جامعه بخشنده و گشاده دست و شور و مشورت از اصول خدشه‌ناپذیر چنین جامعه‌ای است.

وی از اینکه فرصت خدمت به زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با احداث مجتمع میان‌راهی بجستان بیش از گذشته فراهم شده، ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: مسیر فیض‌آباد به بجستان از مسیرهای پرتردد زائران حرم مطهر رضوی است و لزوم احداث چنین مجتمعی واقعا احساس می‌شد که امروز به همت آستان قدس رضوی محقق شد.

فرماندارشهرستان بجستان نیز با ابراز خوشحالی از افتتاح مجتمع رفاهی و نمازخانه امام رضا(ع) در این شهرستان اظهار داشت: اقدامات گسترده فرهنگی و رفاهی در این خطه از میهن اسلامی برای مردم شهیدپرور این منطقه و زائران بارگاه منور رضوی توسط آستان قدس رضوی انجام شده است.

صولتی اظهار داشت: همزمان با جنگ تحمیلی، آستان قدس رضوی اقدام به بازسازی شهر هویزه كرد که امام راحل(ره) از این اقدام بسیار ابراز رضایت‌مندي کردند و همان نگاه و جدیت در عمران، آبادانی و توسعه کشور در این مجموعه معنوی در حال پیگیری است.

وی در پایان از اقدامات آستان قدس رضوی در شهرستان‌های طبس، کاشمر و بشرویه قدردانی کرده و گفت: در گذشته نه چندان دور به دلیل فقدان چنین مجتمع‌هایی زائران با مشکلاتی مواجه می‌شدند که با احداث و راه‌اندازی این مجتمع‌های میقات‌الرضا(ع) تا حد زیادی مشکلات مرتفع شده است ./س

برچسب ها: توجه ، آستان ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.