سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مشهد پیشتاز شهرداری‌های کشور در بهره‌ گیری از تکنولوژی روز

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد بر پیشتازی شهرداری در برخورداری از تکنولوژی روز در مقایسه با دیگر شهرداری های کشور اشاره کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد مهدی برادران با بیان این مطلب در بازدید از غرفه شهرداری در نمایشگاه خدمات شهری اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین نمایشگاه هایی ارائه توان موجود شهرداری در برخورداری از تکنولوژی روز است که شهرداری مشهد هم اکنون در جایگاهی قرار دارد که به عنوان پیشتاز در عرصه های مختلف ورود پیدا کرده است و این امر ضرورت بروز رسانی خدمات شهری را در بحث نظافت، رفت و روب شهری و جمع آوری زباله بر عهده دارد.

وی بهره وری شرکت های متولی، پیمانکاران بخش خصوصی و افراد متخصص را بسیار ارزشمند دانست و گفت: با توجه به این که برای پیشرفت اینگونه خدمات مرزی وجود ندارد بایستی این خدمات به گونه ای عرضه شود که زمینه خلاقیت و رقابت را فراهم آورد.

در ادامه معاون خدمات شهری شهرداری مشهد نیز گفت: اقدامات رو به رشدی که در سطح شهر مشهد صورت گرفته است، حاصل همکاری و زحمات مناطق 13گانه شهرداری است و منطقه 6 مشهد از این حیث تعامل و همکاری زیادی در ارائه خدمات رسانی به شهروندان داشته است..

خلیل ا... کاظمی با بیان اینکه پاسخگویی به شهروندان مسئولیتی شبانه روزی است که بر دوش معاونت خدمات شهری قرار دارد، خاطر نشان کرد: بر این باوریم‌ که برای کسب رضایتمندی شهروندان بایستی در جریان جدیدترین روش ها و استفاده از ابزار کارآمد قرار بگیریم.

وی تاکید کرد: آرمان همکاران ما در اداره خدمات شهری بر مبنای بیانات مقام معظم رهبری، حمایت از کار ملی و تولید ملی است و برای رسیدن به شهری ایمن، پاک و سبز تمام همت خود را بکار خواهیم گرفت./س

 

برچسب ها: مشهد ، پیشتاز ، شهرداریها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.