سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

برنامه های كوهنوردی جانبازان شهرستان دماوند افزایش می یابد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند، گفت: برنامه های كوهنوردی جانبازان شهرستان دماوند در صورت استقبال افزایش می یابد.

'امیر مردای' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ورزش در بین جانبازان و ایثارگران با هدف تامین سلامت جسمی و روانی این دلیرمردان عرصه تلاش و رشادت برنامه های متنوع ورزشی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران تدارك دیده شده است.

وی افزود: شهرستان دماوند با توجه به استعداد طبیعی و موقعیت اقلیمی برای دهمین سال میزبان برنامه كوهنوردی جانبازان شهرستان های استان تهران بود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند ادامه داد: در این دوره با همت اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، معاونت فرهنكی و اداره كل تربیت بدنی بنیاد شهید و با مشاركت مسوولان شهرستان دماوند از روز ششم تیرماه جانبازان از شهرستان های سراسر استان تهران پذیرش شدند و از صبح روز هفتم تیرماه صعود به ارتفاعات 'قره داغ' را آغاز كردند.

وی تصریح كرد: در این كوهپیمایی 150 نفر از جانبازان حضور داشتند و توانستیم با موفقیت به همراه همه آنان كه در میانشان جانبازان قطع پا و شیمیایی نیز حضور داشتند، ارتفاعات را فتح كنیم.

مرادی خاطر نشان كرد: این قبیل برنامه ها در كنار شادابی جسمی و روانی نوعی آمادگی ملی است زیرا با این همایش ها ، جانبازان شادابی و نشاط خود را حفظ می كنند و همواره محكم و پا برجا برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی آمادگی خود را اعلام می دارند.

وی در پاسخ به خواسته جانبازان در خصوص فراهم كردن تجهیزات ورزشی و افزایش همایش های ورزشی، گفت: بخشی از هزینه ها و فراهم كردن امكانات ورزشی به عهده بنیاد شهید و بخشی دیگر شخصی است و ما نیز پیش از شروع دوره ها به جانبازان اعلام می كنیم كه وسایل ورزشی مورد نیاز را همراه داشته باشند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند همواره به جانبازان تاكید كرده است كه منتظر برگزاری برنامه های ورزشی از سوی این نهاد و ... نباشند بلكه خود برای بهبود سلامتی جسمی و روانی درصدد برنامه ریزی ورزشی و رفتن به طبیعت باشند.

مرادی تصریح كرد: این نهاد از جانبازان با توجه به شرایط سنی و جسمی انتظار حضور در ورزش های انفرادی آن هم به صورت قهرمانی ندارد، اما علاوه بر آنكه در صدد است جانبازان را در مسابقات ملی و استانی مشاركت دهد، به ورزش كوهنوردی گروهی كه شهرستان دماوند برای این ورزش بسیار مستعد است، نیز توجه ویژه دارد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند، اظهار داشت: این گلایه از جانبازان می رود كه با وجود شرایط و امكانات و هماهنگی با سالن های ورزشی برای حضور جانبازان، متاسفانه استقبال چندانی از ورزش نمی شود در صورتیكه كه اگر جانبازان مشاركت بیشتری داشته باشند، بنیاد نیز با روحیه ای مضاعف این خدمت رسانی را بیش از پیش ادامه می دهد.

وی در پایان اعلام كرد: درصورت استقبال جانبازان و ایثارگران از ورزش كوهنوردی، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند نیز آمادگی كامل برای افزایش برنامه های كوهنوردی جانبازان را دارد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.