سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

شکایت نماینده اراک به دادستان کل کشور برای تعطیلی نیروگاه شازند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت ادامه روند استفاده از سوخت مازوت به جای گاز در نیروگاه شازند به دادستان کل کشور برای تعطیلی این نیروگاه شکایت می کنم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز اراک ، آصفری افزود: با  وجود مصوبه دولت در استفاده از گاز به جای سوخت مازوت اما همچنان نیروگاه از این  سوخت که سلامت مردم را تهدید می کند استفاده می کند.

 وی با بیان اینکه استفاده از مازوت روزانه 1500 تن مواد خطرناک و آلوده زا را  وارد هوای شهر می کند گفت : این نیروگاه با تجهیزات چینی ساخته شده است و برای  آلودگی هوا از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

آصفری با تاکید بر اینکه هفته گذشته نیز به رئیس جمهور در این مورد تذکر داده ام افزود: استفاده ازسوخت یا مازوت در بین نظرات مختلف و ناهماهنگی های وزیر نفت و  نیرو معطل مانده است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس و نماینده اراک گفت : دستگاه دیسپاچینگ در  تهران با نظر مسئولین هر زمان که دلشان می خواهد گاز نیروگاه را قطع و به جای آن  مازوت استفاده می کنند.

وی ا فزود : بیماری های گوارشی و خونی مردم بخشی از سوغات استفاده از سوخت  مازوت است که مسئولین حاضر به حل آن نیستند چراکه کشور ایران به رغم اینکه به  کشورهای دیگر می تواند برق صادر کند سلامت مردم خودش را به خطر می اندازد./س 
برچسب ها: شکایت ، نماینده ، نیروگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.