سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

رشد 200درصدی آثار رسیده به هفتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از استقبال خوب از هفتمین جشنواره سراسری «نامه‌ای به امام رضا(ع)» خبرداد.

 .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی، با اعلام این خبر افزود: تعداد نامه‌های رسیده به دبیرخانه تاپایان خرداد سال گذشته 14هزار و627نامه بود که آمار سال جاری در مقايسه با آن از افزایش 200درصدی برخوردار است.

ابراهیمی افزود: دبیرخانه جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) در فروردین‌ سال جاری به‌صورت رسمی آغاز به‌کار كرد و تاکنون میزبان 32هزارو 746دل‌نوشته محبان ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: درراستاي جلوگیری از ترافیک داوری در روزهای پایانی جشنواره، آثاری که به دبیرخانه ارسال‌شده، برابر فرمت مشخص در جریان مرحله اول داوری قرار گرفته است و مرحله دوم در شهریورماه انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: پس از انجام مرحله نهایی داوری از پنج مقطع سنی، هفت‌نفر به عنوان برگزیده انتخاب مي‌شوند و علاوه بر تجلیل از آن‌ها در اختتامیه جشنواره که مهر سال‌جاری هم‌زمان با دهه کرامت برگزار خواهد شد، آثار برگزیده در قالب کتاب به چاپ می‌رسد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امسال براي آسان‌سازي در امر نگارش نامه و اطلاع‌رسانی گسترده، سربرگ‌هایی مزین به تصویر حرم منور رضوی طراحی شد و در اختیار دانش‌آموزان، دانشجویان، مسافران نوروزی، زائران راهیان نور، اصحاب قرآنی، طلاب، فرهنگیان و اقشار مختلف جامعه قرار گرفت که با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد./س 

برچسب ها: هفتمین ، جشنواره ، نامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.