سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

بدترین فساد درجامعه رواج فقر است

بدترین فساد درجامعه رواج فقر است که باید ازشکاف بین غنی ونیازمند جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان درهمایش شوراهای حل اختلاف استان زنجان،با اشاره به اینکه در حال حاضر واژه عدالت در جوامع تکراری شده است،گفت:درجهان افرادی وجود دارند که به اندازه تولید ناخالص بسیاری از کشورها درآمدوثروت دارند.

علیمردانی با اشاره هزینه گزاف برای لوازم آرایشی در کشورآمریکا ،افزود: سالانه 8 میلیارد دلاردراین کشور برای لوازم آرایشی هزینه می‌شود، که این امر تاسف بار است.

وی همچنین با اشاره به هزینه 19 میلیارد دلاری به صورت سالانه برای حیوانات خانگی،گفت: این امر نشان‌دهنده این است که عدالتی درزمینه هزینه دراین کشوروجودندارد.

نماینده مردم زنجان وطارم درمجلس شورای اسلامی درادامه با اشاره به برخی ازآیات قرآنی نازل شده درزمینه ایجادصلح وسازش درجامعه،گفت:دراسلام آمده است که نسبت به دشمنان نیز باید عدالت داشته ونباید ازعدل وانصاف خارج شد.

علیمردانی با تاکید بر فعالیت بیش ازپیش شوراهای حل اختلاف افزود:اگرخواهان ایجاد صلح و عدالت درجامعه هستیم باید به فعالیت شوراهای حل اختلاف توجه بیشتری شود

وی همچنین با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های قضایی نسبت به وضعیت کشوری بالا است، خاطرنشان کرد:پرونده‌های قضایی ایران درمقابل کشوری همچون چین که دارای بیش از یک میلیارد نفر جمعیت است، بسیار زیاد است

وی تصریح کرد:باید به دنبال حل مسائل به صورت جدی بوده وبسیاری ازمسائل قابل حل را در بین خودمان حل کنیم./س
برچسب ها: بدترین ، فساد ، فقر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.