سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه بلوک 15 درصدی ذوب آهن 25 تیر در فرابورس

معاونت نظارت و عملیات فرابورس ایران گفت: بلوك 15 درصدي ذوب آهن یکشنبه 25 تیر در بازار فرابورس ایران عرضه می­ شود.

حسن محمد تبار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: یک میلیارد و 180 میلیون و 260 هزار و 900 سهم معادل 15 درصد از سهام ذوب آهن اصفهان، متعلق به سازمان نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران یکشنبه 25 تیر از طریق بازار فرابورس عرضه می­ شود.
محمد تبار در ادامه گفت:  قیمت پایه هر سهم ذوب آهن به قيمت روز قبل از عرضه در بازار دوم فرابورس به اضافه 20 درصد و به شرط آنكه از هزار و 500 ریال كمتر نباشد، تعیین خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه عرضه به صورت یکجا و نقد و یا نقد و اقساط است گفت: حداقل پیش پرداخت نقدی 25 درصد و مابقی به صورت اقساط است که دوره بازپرداخت اقساط آن 3 ساله اعلام شده است. نرخ سود فروش اقساطی 15 درصد و فواصل زمانی آن شش ماهه و مهلت پرداخت حصه نقدی و و ارائه فرم خارج از پایاپای حداکثر 20 روز کاری سازمان خصوصی سازی از تاریخ انجام معامله است.
محمد تبار در پایان تصریح کرد: کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 3 درصد از ارزش سهام موضوع معامله که معادل 53 میلیارد و 111 میلیون و 740 هزار و500 ریال است از مشتری دریافت و به عنوان سپرده حضور در رقابت به حساب شرکت سپرده­گذاری واریز و یا به این شرکت تحویل داده و تاییدیه شرکت مربوطه را به مدیریت بازار فرابورس ایران ارائه کنند./ر
برچسب ها: فرابورس ، ذوب آهن ، سهام ، سود ، فروش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.