سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذاکري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جنبش دانشجويي در مقابل بركناري ناگهاني استاندار قم مي‌ايستد

دبير جامعه اسلامي دانشگاه آزاد قم گفت: جنبش دانشجويي در مقابل بركناري ناگهاني استاندار قم مي ايستد و از احمدي نژاد و وزارت كشور مي خواهد نسبت به اين امر تجديد نظر كنند.

محسن ذاكري دبير جامعه اسلامي دانشگاه آزاد قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به بركناري استاندار قم گفت: شهر مقدس قم در جهان اسلام، تاثير گذار است و وجود يك روحاني انقلابي و آگاه به مسائل مردم و شهر قم براي اين مسئوليت مناسب است.

وي افزود: جنبش دانشجويي و دانشجويان دانشگاه قم، طي تحقيقاتي كه انجام دادند، عملكرد و خدمات موسي پور را در تمام عرصه ها مشاهده  كرده اند.

ذاكري ادامه داد: انتصاب پريابي به عنوان استاندار قم در حاليست كه وي يكي از امضا كنندگان بيانيه حمايت از خانه نشيني احمدي نژاد بوده و اينها باعث سرافكندگي بودند.

ذاكري تصريح كرد: جنبش دانشجويي اين مشكل را نمي پذيرد و ما تا آخرين نفس در مقابل آن مي ايستيم و از احمدي نژاد و وزارت كشور مي خواهيم نسبت به اين انتصاب تجديد نظر كنند و آنچه كه در صلاحيت شهر قم است را مد نظر قرار دارند.

دبير جامعه اسلامي دانشگاه آزاد قم در پايان خاطر نشان كرد: موسي پور در دوران خدمت خود خدمات ارزنده اي به مردم قم ارايه كرده است و تغيير و تحول نيازمند افراد توانمندي است كه جايگاه قم را بشناسند و بتوانند رشد و پيشرفت شهر را ادامه دهند و درگير حاشيه ها نشوند.
گفتني است محمدحسين موسي پور استاندار قم به دليل آنكه در برخي موارد با دولت هماهنگ نبوده است و همچنين به دليل ملاقات هاي پي در پي و روابط خوب با علي لاريجاني نماينده مردم قم و رياست مجلس برکنار شد اما دليل اصلي اين برکناري، مخالفت موسي پور با جريان انحرافي است.
/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.