سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی رایانه ای تراتئون با الهام از اساطیر ایرانی ساخته شده است

تراتئون نام یک بازی ایرانی است که به صورت اپیزودیک بوده و ادامه بازی عصر پهلوانان است.

سید بهرام برقعی، مدیر پروژه بازی "تراتئون" در گفتگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران در خصوص نام این بازی گفت: تراتئون در زبان باستانی ایران همان فریدون بوده که به معنی دارنده سه نیرو است.

وی ادامه داد: در بازی تراتئون سه کاراکتر اصلی با نام های مهرداد جنگجو، آتار هنرمند و موبد وجود دارد که هر کدام از این شخصیت ها قسمتی از داستان را تشکیل می دهند.

برقعی با اشاره به اینکه تراتئون ادامه بازی عصر پهلوانان است اظهار داشت: این بازی اپیزودیک بوده و تابستان هر سال یک قسمت از آن منتشر خواهد شد.

مدیر پروژه بازی تراتئون تصریح کرد: داستان بازی از اساطیر ایران الهام گرفته شده و در آن موجوداتی بی رحم شهر زابل را به ویرانه تبدیل می کنند و مهرداد جنگجو برای نجات بازماندگان به سپاه بوراس می پیوندد.

وی افزود: تراتئون یک بازی اکشن نقش محور سوم شخص است که هر کدام از شخصیت ها در آن مسیری متفاوت از یک داستان را طی کرده و فقط با طی همه مسیرها و بازی کردن با همه کاراکترها رازهای داستان آشکار می شود.

برقعی گفت: در این بازی سعی شده از همه اصول های ایرانی در فرهنگ، معماری و دیالوگ ها استفاده شود و بازی علاوه بر جنبه سرگرمی دارای عمق فرهنگی نیز باشد.

مدیر پروژه بازی تراتئون یاد آور شد: امیدواریم قسمت اول این بازی تا اواخر تابستان امسال وارد بازارهای ایران شود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.