سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان/

هنر، نمایش زیبایی ها و توانمندی های بشر است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان هنر را وسیله هدایت به سمت خدا پژوهشی و خداپرستی دانست و گفت: هنر نمایش ارزش ها و توانمندی های بشر و انتقال مفاهیم درمیان مردم متدین ودین مدار مبتنی برآموزه های دینی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان علیرضا‌ جمشیدی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان شب گذشته در مراسم افتتاحیه هفته هنر گلستان در فرهنگسرای نیاوران تهران گفت: تربیت جامعه بشری درمحیط دارای امنیت و آرامش ومبتنی بر اصول دینی بازبان هنر امکانپذیراست.

وی با بیان اینکه سهم هنرمندان در این عرصه بسیار سنگین، ارزشمند و دارای قداست بالایی است، افزود: هنر انسانی را تربیت می کند که خالق ذهن خلاق است.

جمشیدی تصریح کرد: اگربتوانیم با این زبان انسانی را تربیت کنیم که مجری صلح و دوستی و نماد استکبار ستیزی باشد کار ارزشمندی انجام داده ایم .

وی با اشاره به اینکه درهنر باید به عنصرتعهد و جوهر توجه شود، گفت: خدا انسان را خلیفه خود بر روی زمین قرارداده است و خلیفه نیز باید رسالت خلیفه الهی خود را انجام دهد و زبان هنر این ویژگی انسانی را دارا است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان هنر را وسیله هدایت به سمت خدا پژوهشی و خداپرستی دانست و افزود: تشویق هنرمندان جامعه و پرورش آنان اقدامی اساسی است.

وی ادامه داد: هنر وهنرمند می تواند از آسیب ها در جامعه پیشگیری کند و می تواند در حوزه درمان آسیب ها نیز موثر باشد و از نظام اسلامی دفاع کند.

جمشیدی هنر را نمایش ارزش ها و توانمندی های بشردانست و گفت: انتقال مفاهیم در میان مردم متدین ودین مدار مبتنی برآموزه های دینی است./س

برچسب ها: هنر ، گلستان ، آرامش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.