سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

یك هزار و 60 انجمن كتابخانه های عمومی در كشور فعال است

رییس اداره امور انجمن های نهاد كتابخانه های عمومی كشور گفت: بیش از یك هزارو 60 انجمن كتابخانه های عمومی در كشور فعال است در حالی كه تعداد این انجمن ها در سال 86 كمتر از 400 انجمن بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  امیرابوالفضل زكریایی دیروز در كارگاه آموزشی اعضای انجمن‌های كتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افزود:‌ انجمن‌ها در سال‌های اخیر با هدف ارتقای شاخص‌های فرهنگی نهاد و فعالیت‌های استانی و شهرستانی روند رو به رشدی از لحاظ كمی و كیفی داشته اند.

وی تعداد اعضای انجمن‌های كتابخانه‌های عمومی كشور را بیش از 9 هزار نفر ذكر كرد و گفت:‌ این تعداد در سال 86 حدود سه هزار نفر بوده است.

زكریایی افزود: در تركیب انجمن چهار ساختار استانی ، شهرستانی ، شهر و بخش شكل گرفته طوری كه انجمن كتابخانه‌های عمومی استان یك مدیریت مادر به حساب می‌آید كه در مركز استان و به ریاست استانداران تشكیل می‌شود.

رییس اداره امور انجمن های نهاد كتابخانه های عمومی كشور در ادامه گفت: رویكرد امسال ما توجه جدی به ابعاد كمی و كیفی برنامه‌ها است و با ارتقای بخش كمی فعالیت‌ها انتظار داریم در سال‌های آینده مهارت ، پختگی و كیفیت كار انجمن‌ها در شرایط مطلوبی باشد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.