سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از شرکت هامر صنعت آریا بازدید کرد

علی اکبر لبافی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در ادامه بازدید های دوره ای خود از واحد های تولیدی و صنعتی خراسان رضوی روز گذشته از شرکت هامر صنعت آریا بازدید و با مدیران و کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ،مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن بازدید از خط تولید این شرکت عنوان داشت : در این مجموعه ظرفیت های زیادی دیده می شود که می توان از آنها بهره برداری نمود .

علی اکبر لبافی اظهار داشت : اعتقاد دارم اگر از همین ظرفیت های موجود واحد های تولیدی و صنعتی استان حداکثر استفاده صورت گیرد بخشی زیادی از مشکل اشتغال نیروی کار حل شده و این افزایش بهره وری ، بحران های اقتصادی و مالی واحد ها را نیز به مرور برطرف خواهد کرد .

وی ادامه داد : امروز صنعت کشور بیش از پیش به حمایت بانک ها نیاز دارد و امیدواریم در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش سیستم بانکی کشور در این خصوص پر رنگ تر از گذشته احساس شود .

مدیر عامل شرکت هامر صنعت آریا نیزدر سخنانی اظهار داشت : این شرکت با حدود 40 میلیارد ریال سرمایه گذاری اولیه در سال 85 تاسیس و و اکنون با 45 نفر نیروی کار ، سینک ظرفشویی و انواع پیچ در سایز های مختلف را تولید می نماید .

عباس سادات بیان داشت : این مجموعه تنها تولید کننده سینک ظرفشویی در شرق کشور است که تولیدات آن از کیفیت و دوام خوبی نیز برخوردار می باشد .

وی افزود : با دریافت تسهیلات و تزریق منابع به عنوان سرمایه در گردش در این مجموعه این امکان وجود دارد که فعالیت آن یک شیفت به سه شیفت تغییر یافته و نیروی کار شاغل در آن نیز تا 100 نفر افزایش یابد./س  


برچسب ها: بازدید ، شرکت ، آریا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.