سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

حفظ نظام اسلامی مقدمه ای برای ظهور حضرت مهدی( عج )

امام جمعه شهرستان اهر، گفت: حفظ نظام اسلامی مقدمه ای برای ظهور حضرت مهدی( عج ) است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از تبریز، حجت الاسلام حاجی زاده، با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امام زمان( عج ) افزود: در زمان ظهور آن حضرت  تمام احکام مهم اجتماعی و فردی اسلام اجرا خواهد شد که امروز همه ما و به خصوص مسئولان وظیفه داریم با پیاده کردن اسلام واقعی در کشور، گسترش احکام نورانی اسلام، تحقق عدالت، صدور انقلاب که از تأکیدات امام راحل است، حفظ وحدت و اجتناب از اختلاف زمینه ظهور حضرت ولی عصر( عج ) را فراهم کنیم.

وی، با اشاره به پیروزی اسلام گرایان در انتخابات ریاست جمهوری مصر و سقوط دیکتاتورها آن را نشان از انقلاب جهانی و نزدیکی ظهور آقا امام زمان( عج ) دانست و افزود: جامعه زمان ظهور آن بزرگوار جامعه عدالت، اخلاقی و قرآنی خواهد بود که به عنوان زمینه ظهور باید در گسترش عدالت، اخلاق و فرهنگ قرآنی و عترت در کشور و دنیا تلاش کنیم.

 امام جمعه شهرستان اهر، همچنین به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع ) اشاره کرد و افزود: یکی از بهترین الگوها برای جوانان ما حضرت علی اکبر(ع) است.

وی، با بیان اینکه مهاجمین فرهنگی تلاش می کنند و سرمایه گذاری می کنند تا انسان های کذایی را به عنوان الگو برای جوانان معرفی کنند از مربیان، علما و به خصوص خانواده ها خواست در تربیت جوانان به عنوان سرمایه های کشور همت بیشتری به خرج دهند.

 حجت الاسلام حاجی زاده، همچنین با اشاره به تلاش سربازان گمنام امام زمان( عج ) در وزارت اطلاعات در ایجاد امنیت در کشور، از آنها در شناسایی و دستگیری عوامل ترور علیمحمدی از دانشمندان هسته ای تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود با این کارها روزی ریشه ایادی صهیونیست ها و آمریکا از کشور به طور کلی قطع گردد.

امام جمعه شهرستان اهر، همچنین با اشاره به سالروز بزرگداشت علامه امینی، از او به عنوان یکی از مفاخر آذربایجان یاد کرد که در رابطه با ولایت قلم و بیان به کار برد.

حجت الاسلام حاجی زاده، همچنین سالروز شهادت آیت ا... صدوقی چهارمین شهید محراب و سالروز شهادت 298 سرنشین هواپیمای کشور که توسط ناو آمریکایی به شهادت رسیدند گرامی داشت و برای آنها از خداوند علودرجات خواست./س
برچسب ها: حفظ ، نظام ، ظهورحضرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.