سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه نرم افزار پاکسازی سیستم های الکترونیکی به طور رایگان

رئیس موسسه تبیان از ارائه نرم افزار پاکسازی سیستم های الکترونیکی ویژه والدین و مسئولان نهادی اجرایی در سال جاری خبر داد.

علیرضا طالب پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: طرح امر به معروف و نهی از منکر با هدف سالم سازی فضای مجازی به کمک نیروهای مردمی در سال جاری اجرا می شود.
وی ادامه داد: طرح امر به معروف و نهی از منکر الکترونیکی با همکاری شبکه های اجتماعی موجود و زیر ساختهای فنی هوشمند اجرا می شود.
طالب پور با اشاره به تاسیس سایت امن ایران از سوی موسسه تبیان در فضای مجازی افزود: نرم افزار پیشگیرانه و پاکسازی سیستم های کامپیوتری در این سایت موجود است و علاقه مندان به ویژه والدین و مسئولان نهادهای اجرایی به طور رایگان می توانند آن را دانلود کنند.
وی با معرفی برخی از فواید نرم افزار پیشگیرانه ادامه داد: نرم افزار پیشگیرانه دارای نمودار سلامت سیستم الکترونیکی بوده و با بررسی فایلهای کامپیوتر درصد پاک بودن برنامه های سیستم و اخلاقی یا غیر اخلاقی بودن تصاویر دانلود شده را با قابلیت معرفی فایلهای پنهان به والدین و یا مسئولان نهادهای اجرایی مشخص می کند.

*اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر الکترونیکی در استانها
رئیس موسسه تبیان گفت: طرح امر به معروف و نهی از منکر الکترونیکی به صورت پایلوت در استانهای کشور اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه مقدمات اجرای طرح در استانها فراهم شده گفت: برای اجرای این طرح در کشور با همکاری روسای ادارات تبلیغات اسلامی استانها و شبکه های اجتماعی 12 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.