سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

حمایت از تولید ملی را به یک فرهنگ تبدیل کنیم

مشاور استاندار آذربایجان شرقی حمایت از تولیدات داخلی را پاسخی دندانشکن به تحریم دول اروپایی ذکر کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، حجت الاسلام احمدی دیروزدر جمع روحانیون شهرستان اهر گفت: باید در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال همه باید زمینه ترغیب و تشویق آحاد مختلف مردم را در مصرف تولیدات داخلی فراهم نمائیم.

وی، تأکید کرد حمایت از تولیدات داخلی حمایت تولید و اشتغال است و دراین راستا روحانیت به عنوان اندیشمندان عرصه فرهنگی، اجتماعی و معنوی به ترویج این فرهنگ اهتمام جدی داشته باشند.

 این مقام مسئول بااشاره به اینکه کشور ما بیش از گذشته تلاش در عرصه های اقتصادی نیاز دارد. افزود: همه باید با بهره مندی از افراد صاحبنظر و تحصیلکرده در بومی سازی تولیدات و ارتقاء کمی و کیفی تولیدات و رسیدن به خودکفایی تلاشی مضاعف داشته باشند.

امام جمعه هریس تأکید کرد روحانیت شیعه همیشه پیشتاز در عرصه های مختلف بوده و نقش بی بدیل خود را در طول تاریخ بخصوص انقلاب شکوهمند اسلامی نشان داده است.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی دهه چهارم را دهه پیشرفت و توسعه و عدالت ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: معیار و ملاک ما منویات مقام معظم رهبری است و باید دراین راستا تلاش کنیم تا انتظارات معظم له را عملیاتی نمائیم.

 امام جمعه هریس وحدت و همدلی را رمز موفقیت جامعه برشمرد و افزود: امروز به برکت انقلاب مسئولین نظام برخواسته از بطن مردم و کنار مردم می باشند و خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات آنها را افتخار خود می دانند.

 وی در پایان از روحانیون خواست تا دغدغه های مقام معظم رهبری را در حوزه فرهنگی و اجتماعی به نحو شایسته با راهکار مناسب به مردم بیان نمایند.

دراین جلسه امام جمعه اهر نیز با ارائه گزارشی از پیشینه فرهنگی تاریخی این شهرستان، اهر را مهد علمای بزرگ دینی و اندیشمندان اسلامی ذکر کرد که در طول تاریخ همیشه منشأ خدمات ارزشمند بوده اند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده گفت: شهرستان اهر یکی از شهرهای ولایت مدار و مذهبی استان می باشد که همیشه در تمامی صحنه های انقلاب حضور مؤثری داشته اند و دراین راستا روحانیت فعال و ارزشی شهرستان دراین راستا پیشتاز بوده اند./س
برچسب ها: حمایت ، تولید ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.