سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرکنندگان فلسطيني خواهان لغو هرگونه روابط با رژیم صهیونیستی شدند

تظاهركنندگان فلسطینی در رام الله از مسولان فلسطینی خواستند تا هرگونه دیدار و مذاكره را با مسولان رژیم صهیونیستی لغو كنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه، حدود 200 نفر از جوانان فلسطینی با برگزاری تظاهراتی در رام الله واقع در كرانه باختری رود اردن خواستار لغو هرگونه دیدار بین مسئولان فلسطینی و شائول موفاز معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند.

این تظاهرات بعد از آن برگزار شد كه یك مسئول فلسطینی روز جمعه از لغو دیداری كه قرار بود روز یكشنبه بین محمود عباس رئیس تشكیلات خودگردان فلسطینی و موفاز برگزار شود خبر داد.

این مسئول فلسطینی كه خواست نامش فاش نشود گفت دیدار عباس با موفاز به زمان دیگری موكول شد و هنوز زمان جدیدی برای این دیدار تعیین نشده است.

دیدار با عباس در اصل به درخواست موفاز برنامه ریزی شده بود.

نیروهای امنیتی فلسطینی از نزدیك شدن جوانان تظاهركننده به ساختمان ریاست تشكیلات خودگردان جلوگیری كردند.

بر اساس این گزارش، درگیری هایی خشونت آمیزی بین تظاهركنندگان و نیروهای پلیس فلسطینی روی داد و سه جوان بر اثر ضربات باتوم نیروهای امنیتی زخمی و به مجتمع پزشكی رام الله منتقل شدند.

علی عبیدات از فعالان فلسطینی گفت: موفاز مسئول ارتكاب جنایاتی علیه ملت ما در غزه و كرانه باختری است. وی به سمت های قبلی موفاز اشاره داشت كه در زمان انتفاضه دوم فلسطینی ها بین سالهای 2000 تا 2005 رئیس ستاد ارتش و سپس وزیر جنگ ر‍ژیم صهیونیستی بود.

رئیس تشكیلات خودگردان فلسطینی پیش از این برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور صحبت كردن نه مذاكره، اعلام آمادگی كرده بود به این شرط كه ر‍ژیم مذكور فلسطینی هایی را كه از قبل از امضای توافقنامه اسلو در سال 1993 بازداشت شده اند آزاد كند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.