سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسامی نفرات اعزامی به اسکواش اعلام شده است؛

نیکو خصلت: در صورت نیاز، اسامی را تغییر می دهیم

رئیس انجمن کاراته دانشجویی گفت: اگر تیم کاتای البرز به عنوان تیم برتر کاتا معرفی شود اسامی نفرات ارائه شده به مسئولان برگزاری مسابقات جهانی اسلواکی را تغییر می دهیم.

سعید نیکو خصلت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی کاراته دانشجویان تمرینات خیلی خوب را پشت سر گذاشته و در آمادگی کامل به سر می برد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه باید 10 روز پیش اسامی ملی پوشان را به مسئولان برگزاری مسابقات جهانی دانشجویان اعلام می کردیم و به همراه اسامی، باید شماره گذرنامه افراد نیز قید شود از همین رو اسامی تیم کاتای اصفهان را اعلام کردیم چرا که تیم کاتای اصفهان در انتخابی نخست تیم کاتای البرز به برتری دست یافته بود.

نیکو خصلت در مورد انتخابی تیم ملی کاتا که فردا یازدهم تیر برگزار می شود افزود: تیم اصفهان در انتخابی نخست و تیم البرز در انتخابی دوم، تیم های برتر انتخابی بودند، هر تیمی در انتخابی سوم به برتری دست یابد، به عنوان کاتای ایران در مسابقات اسلواکی خواهد بود.

وی در مورد اینکه اسامی کاتا روهای اصفهان به مسئولان برگزاری مسابقات دانشجویان جهان اعلام شده است خاطر نشان کرد: اگر فردا تیم کاتای البرز، پیروز میدان باشد، به عنوان نماینده کاتای اعزامی به مسابقات جهانی اسلواکی انتخاب می شود در این صورت، اسامی کاتا روهای البرز را جایگزین کاتاروهای اصفهان می کنیم  و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

نیکو خصلت در مورد تیم اعزامی به مسابقات جهانی دانشجویان گفت: رهنما سرمربی این تیم است، غیر از وزن 67-  کیلوگرم ، تکلیف سایر اوزان مشخص است.

وی ادامه داد: مسابقه انتخابی بین دادیار رهنما، شاهین جعفری، محمد غروبی و پورفرج برگزار می شود تا در نهایت تکلیف وزن 67- کیلوگرم نیز روشن شود.
 خبرنگار: سید محمد رضا آقایی میر/مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.