سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

آسیب سیل به 244 واحد مسکونی در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: سیل در روزهای اخیر به 244 واحد مسکونی آسیب زده و هشت واحد مسکونی را در تبریز به‌طور کامل تخریب کرده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، محمدی از جاری شدن سیل در بخش‌هایی از تبریز و شهرستان‌های بستان‌آباد و مرند خبر داد.

وی اظهار کرد: بعد از بارندگی‌های اخیر که منجر به آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل شد، متاسفانه به تعدادی از واحدهای مسکونی شهری و روستایی در آذربایجان‌شرقی آسیب وارد شد.

محمدی ادامه داد: همکاران این نهاد برای بررسی میزان خسارت‌های وارده به مناطق آسیب‌دیده اعزام و نسبت به کارشناسی اقدام کردند.

وی افزود: براساس گزارش کارشناسان اعزامی به شهرستان تبریز، در روستاهای شادآبادمشایخ، کرجان و همچنین منطقه آخمقیه، کوی سهند و سبلان، کوی امام رضا و شهرک ارم در مجموع 197 واحد مسکونی آسیب دیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: سیل در شهر بستان‌آباد تعداد 40 واحد مسکونی و روستای "ارلان" از توابع شهرستان مرند با هفت واحد آسیب دیده از جمله خسارات سیل اخیر بوده است.

 وی افزود: ریزش سقف یک واحد مسکونی بی‌دوام در شهرستان اهر منجر به فوت دو نفر شد. قربانی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در احداث واحدهای مسکونی و رعایت حریم‌های مربوطه، خاطرنشان کرد: کم‌‌دوام و بی‌دوام بودن واحدهای مذکور به‌ویژه در مناطق روستایی و واقع شدن آنها در مسیر سیلاب از جمله عوامل تشدید خسارت بوده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.