سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن شیشه گرها:

فدراسیون پینگ پنگ تیمی را زمین نگذاشت!

مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز گفت: فدراسیون حال حاضر تنیس روی میز از نظر اعزام های برون مرزی بی نظیر بوده است و زارع پور هر طور بوده بودجه را تهیه کرده تا هیچ تیمی زمین نماند.

محسن شیشه گرها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: در زمان ریاست محمد زارع پور اعزام ها برون مرزی و یا حضور بازیکنان خارجی در ایران در تاریخ تنیس روی میز ایران بی سابقه بوده است و وی به هر ترتیبی بوده بودجه لازم را فراهم کرده و به کمک راکت به دستان آمده است که این یکی از نقاط قوت این فدراسیون است.

وی بیان کرد: برای اینکه بازیکنی بتواند به یک بازیکن جهانی تبدیل شود خیلی کارها باید انجام دهد برنامه ریزی دقیق،‌شرکت در تورنمت های مختلف، تمرینات مداوم و غیره زیرا تنیس روی میز جزو 3 رشته سخت دنیا است و خوشبختانه ما بازیکنان خوبی را تربیت کرده و خواهیم کرد.

شیشه گرها درباره اینکه تکلیف تیم جوانان بعد از رفتن پوریا عمرانی آورین رویین تن و علیرضا ملارجبی به تیم ملی امید چه خواهد شد پاسخ داد: باید با برنامه ریزی در سنین پایه و کشف استعدادهای جدید جایگزین مناسبی برای ملی پوشان ایران فراهم کنیم، به هر حال در فوتبال هم همین طور است وقتی بازیکنان شاخص از تیم می روند تیم دچار خلا می شود تا جای آنها گزینه ای پیدا شود زمان نیاز است.

وی درباره کشف پدیده ای به نام علیرضا رهنما در رده سنی نونهالان بیان کرد: کشف این استعداد یکی از اتفاق های خوب تنیس روی میز بود او موفق شد به عنوان تنها نماینده اسیا به عضویت طرح فدراسیون جهانی تنیس روی میز در بیاید و در اردوهای اسپانیا و فرانسه شرکت خواهد کرد، بدون شک از این استعدادها در ایران کم نیستند و فقط باید کشف بشوند.

وی در پایان به کسب عنوان قهرمانی تیم ایران در رقابت های این جوانان لهستان اشاره کرد و مدعی شد: بازیکنان ایران کار بزرگی را در لرستان انجام دادند و به جرات می گویم که بازی های خوب راکت به دستان ایران دنیا را شگفت زده کرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.