سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران؛

وزارتخانه ها هم در رسیدگی به امور عمرانی مساجد مشارکت کنند

رییس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران در جلسه مشترک شهردار و ائمه جماعات منطقه 22 گفت: مشارکت تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها برای رفع مشکلات مربوط به مساجد یکی از ضرورتهای انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در این جلسه که در سالن کنفرانس مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) و با حضور مرادی شهردار منطقه و هوشیار معاون حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنین ائمه جماعات مساجد و روحانیون منطقه برگزار شد.
 رییس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران تصریح کرد: با توجه به آمار جمعیت ساکن در تهران، 2 هزار مسجدی که اکنون در پایتخت موجود است، تامین کننده نیاز شهروندان نیست و با کمبود مسجد مواجهیم.
وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف شهرداری، جانمایی مساجد بر اساس جمعیت شهر است، افزود: مساجد با مشارکت مردم ساخته می شوند اما شهرداری هم چند سالی است که در این امر دخیل و همکار است و به شکل گیری مساجد در حد توان کمک می کند. چنانچه حدود 14 وزارتخانه موجود نیز در این امر دخیل شوند و امکانات را برای پرداختن به امور عمرانی مساجد، روی هم بگذارند، تمامی مشکلات مربوط به مساجد برطرف خواهند شد. /ز

برچسب ها: رسیدگی ، عمرانی ، مساجد ، مشارکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.