سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پست هافبك آبي ها مشخص شد؛

فريدون زندي جانشين موقت تيموريان

آندرانيك تيموريان هافبك آبي ها با شرايط خاصي در اين تيم روبرو شد اين بازيكن راهي كشور قطر شد تا قلعه نوعي براي حضور در پست اين بازيكن دچار مشكلات جدي شود و بازيكن مورد نظر خود را در اين پست برگزيند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، آندو تيموريان كه از استقلال جدا شد و امير قلعه نوعي در پست اين بازيكن دچار مشكلات جدي شد و تا به حال نيز بازيكن مورد نظر خود را جذب نكرده است.

بحث حضورنكونام در استقلال مطرح شده است اما اين بازيكن هنوز پاسخ نداده است و به همين دليل امير قلعه نوعي از بين داشته هاي خود در تيم استقلال بازيكن را به عنوان هافبك دفاعي برگزيند كه بتواند استقلال را همراهي كند.

شايان ذكر است ،در اين ميان به نام فريدون زندي به عنوان اصلي ترين گزينه حضور در اين پست مطرح شده است و اين بازيكن قرار است با شرايط ايده ال در تمرينات و در پست آندرانيك تيموريان حاضر شده و آبي ها را همراهي كند.

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال در اين خصوص با زندي گفتگو كرده است و اين بازيكن نيز اعلام كرده است كه مشكلي براي حضور در اين پست ندارد زيرا مي تواند جاي خالي آندو تيموريان را در پست هافبك دفاعي پر كند.

از طرفي ايمان مبعلي ، به عنوان هافبك چپ جذب استقلال شده است و رقيب اصلي زندي است به همين دليل زندي ترجيح مي دهد در پستي براي استقلال به ميدان برود كه اطمينات دارد براي استقلال به عنوان بازيكن ثابت بازي مي كند و پست تيموريان اين شانس را به زندي مي دهد./مح

برچسب ها: تیموریان ، زندی ، آبی ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.