سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت خبر داد؛

برنامه ریزی شوراي اطلاع رساني دولت برای اطلاع مردم از طرح های مهر ماندگار

دبیر شورای عالی اطلاع رسانی دولت گفت: شورای اطلاع رسانی دولت برنامه ریزی منسجم و موثری برای اطلاع توده های مردم و نخبگان از کارها و پروژه های مهر ماندگار دارد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت سید ضیاء الدین نورالدینی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت درباره طرح‌های مهر ماندگار در کشور و لزوم اطلاع رسانی در این حوزه اظهار داشت: طرحهای مهر ماندگار در واقع جشن اتمام حجم عظیم پروژه هایی است که این دولت می خواهد به عنوان به ثمر نشاندن کارهای عمرانی که شروع کرده یا از گذشته به زمین مانده اند برگزار کرده و آن را پیشکش مردم عزیز ایران کند.

وی افزود: طرح ها  و کارهای بزرگی که در کشور تحت عنوان "مهر ماندگار" اجرا می شود، نمادی از شکست تحریم هایی است که دشمنان این کشور برای متوقف کردن قطار پیشرفت و سازندگی ایران طراحی کرده اند.

وی افزود: دولت احمدی نژاد رکوردهای بی سابقه ای را در حوزه های مختلف به جا گذاشته که طرحهای مهر ماندگار یکی از آن قله های مرتفعی است که در تاریخ خواهد ماند و قطعاً این حجم از پروژه در تاریخ کشور بی سابقه است.

نورالدینی در ادامه تصریح کرد: مردم به عنوان اصلی ترین کسانی که از خدمات این طرحها بهره مند خواهند شد، می بایستی در جریان این پروژه ها قرار بگیرند. البته گاهی اوقات کارها آنقدر نمایان و روشن است که نیاز به هیچ اراده تبلیغی و اطلاع رسانی ندارد و خود این کارها بزرگترین گواه خدمت رسانی بی شائبه و ماندگار به مردم هستند و مردم در زندگی خود از نزدیک این خدمت رسانی را لمس کرده و می کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت خاطر نشان کرد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در سالهای گذشته درباره اطلاع رسانی طرحهای مهم و خدمات دولت خدمتگزار، شورای اطلاع رسانی دولت برنامه ریزی منسجم و موثری برای اطلاع توده های مردم و نخبگان از کارها و پروژه های مهر ماندگار دارد.

نورالدینی خاطرنشان کرد: این همه تلاش گسترده که با پیگیری دستیار ویژه رئیس جمهور به سامان بخشی جدی رسیده است، برای مردم شیرین خواهد بود و یک رویکرد مهمتری از خدمت و تلاش را در دهه پیشرفت عدالت شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه به اهتمام ویژه وزارتخانه ها، سازمان و شرکتهای مرتبط با طرحهای مهر ماندگار با هماهنگی مجموعه روابط عمومی های دولت، به امر اطلاع رسانی اشاره کرد و اظهار داشت: بایستی گفت؛ تا پایان دولت دهم شاهد افتتاحهای باشکوه و ماندگاری در عرصه ساخت و ساز و پیشرفت کشور خواهیم بود لذا از تمام رسانه ها، جراید و همه کسانی که در امر ارتباطات و اطلاع رسانی در کشور دخیل هستند، به ویژه رسانه ملی درخواست می کنیم که در معرفی و اهمیت پروژه های مهر ماندگار کمک کنند تا یک اتفاق ملی برای این خدمت ماندگار رقم بخورد.

نورالدینی به تشکیل کارگروه های تخصصی برای پیگیری و اطلاع رسانی در مدیریتها و روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمانها و شرکتها در خصوص طرحهای مهر ماندگار اشاره کرد و افزود: این کارگروه ها با نظارت و مدیریت دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت تشکیل شده است تا کار برنامه ریزی و اطلاع رسانی پروژه های مهر ماندگار را انجام دهند./س3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.