سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر ارتباطات خبر داد؛

اجرای طرح توسعه توانمندی مدیران در شرکت ارتباطات زیرساخت

شرکت ارتباطات زیر ساخت قابلیت های مدیران را شناسایی و شیوه های مناسب برای توسعه توانمندی های آنان را تدوین و اجرایی کرده است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، دکتر محمد فرقانی معاون وزیر ارتباطات در آئین افتتاح همایش مدیران جوان که امروز در وزارت ارتباطات برگزار شد بیان داشت:طرح توسعه مدیران اجرایی شرکت ارتباطات زیر ساخت تالیف و اجرایی شده که هدف این طرح شناسایی استانداردها و وضعیت ارتباطی با قابلیت های مدیران است.
 
وی افزود: هشت مرحله برای اجرای این طرح پیش بینی شده که هفت مرحله آن به اجرا در آمده و مرحله هشتم که تدوین پروفایل توسعه است هنوز اجرایی نشده است.
 
رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت اظهار داشت: توسعه فرآیندی متفاوت با آموزش است که امری دوطرفه بوده و نیاز به نظارت و پیشرفت مستمر دارد.
 وی یکی از دغدغه های مدیران را جذب و پرورش نیروی انسانی لازم با قابلیت های مد نظر عنوان کرد و خاطر نشان كرد: در دهه های گذشته معمولاً شرکت ها اعتبارشان را از نام کشورها می گرفتند ولی در اواخر قرن بیستم این شرکت ها هستند که بر کشورها اعتبار می بخشند و این تغییر و تحولات ناشی از دارا بودن مدیران توانمندی است که قابلیت برجسته ای دارند./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.