سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حذف آلمان، گومز هم از جدول گلزنان جدا شد

چهار بازيكن شانس آقاي گلي در يورو

در حاليكه رقابت هاي فوتبال جام ملت هاي اروپا يكشنبه شب به پايان ميرسد در ديدار فينال چهار بازيكن شانس كسب عنوان آقاي گلي جام را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، تيم ملي فوتبال آلمان در مرحله نيمه نهايي چهاردهيمن دوره رقابت هاي جام ملت هاي اروپا 2 بر صفر از ايتاليا شكست خورد و با جام وداع كرد و با حذف پرتغال از مرحله نيمه نهايي نيز اسپانيا و ايتاليا فيناليست جام شدند.

در جدول گلزنان تا قبل از بازي هاي نيمه نهايي ماريو گومز و كريستيانو رونالدو و با سه گل صدرنشين بودند كه با سه گل صدرنشين بودند كه با حذف آلمان و پرتغال شانس آقاي گلي اين دو بازيكن نيز از بين رفت هر چند كه ماريو ماندزوكيچ از كرواسي نيز با سه گل در جدول گلزني قرار داشت اما با حذف كرواسي ماندزوكيچ نيز از دور گلزنان خارج شده است اما با دو گلي كه ماريو بالوتلي ايتاليايي در بازي نيمه نهايي به آلمان زدد هم اكنون خود را در جدول گلزنان يورو با سه گل صدرنشين كرده و شانس بالايي براي كسب اين عنوان با گلزني در ديدار پاياني دارد.

از سويي ديگر ژابي آلونسو ، سس فابرگاس و فرناندوتورس سه بازيكن دو گله اسپانايي حاضر در فينال يورو هستند كه مي توانند خود را به بالوتلي  جوان 21 ساله ايتاليا برسانند./مح

برچسب ها: گومز ، گلزنان ، یورو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.