سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرماني پينگ پنگ بازان تهراني در رقابت‌هاي دانش‌آموزان پسر کشورمان

رقابت‌هاي پينگ پنگ قهرماني دانش‌آموزان پسر دوره راهنمايي سراسر كشور در بيرجند مركز استان خراسان جنوبي با قهرماني تهراني‌ها به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در اين مسابقات بعد از تهران، اصفهان دوم شد و تيم‌هاي فارس و مازندران نيز مشتركا به مقام سوم دست يافتند.

در رقابت‌هاي بسكتبال هم قزويني‌ها كولاك كردند و با شكست 50 بر 23 فارس براي نخستين

بار به جمع 4 تيم برتر مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها راه يافتند، تا در اين مرحله در كنار 3 تيم ديگر شهرستان‌هاي تهران، هرمزگان و تهران رقابت‌هاي تماشايي را برگزار نمايند.

در فوتسال بازيكنان تيم كهگيلويه و بويراحمد شگفتي‌ساز شدند و توانستند با شكست 4 بر 3 خراسان رضوي يكي از 4 تيم صعودكننده به مرحله نيمه نهايي باشند.

 تيم‌هاي شهرستان‌هاي تهران، بوشهر و تهران ديگر تيم‌هاي صعودكننده رشته فوتسال به مرحله نيمه نهايي بودند.

در واليبال شكست تهراني‌ها يكي از آن نتايجي بود كه كمتر كسي انتظار آن‌را داشت اما اين اتفاق افتاد تا تهراني‌ها دستشان از رسيدن به مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي واليبال كوتاه بماند. تهراني‌ها با شكست 2 بر صفر از شهرستان‌هاي تهران عملا از رسيدن به مرحله نيمه نهايي بازماندند.

 تيم‌هاي البرز، گلستان و آذربايجان غربي سه تيم ديگري بودند كه در كنار شهرستان‌هاي تهران به مرحله نيمه نهايي بازي‌ها راه يافتند. در هندبال  باز تهراني‌ها مغلوب قدرت برتر هندباليست‌هاي تيم فارس شده و با شكست از اين تيم از رسيدن به مرحله نيمه نهايي بازماندند.

تهراني‌ها در بازي مرحله يك‌چهارم نهايي با حساب 17 بر 11 مغلوب تيم فارس شدند.

در 3 ديدار ديگر اين مرحله تيم‌هاي خوزستان، خراسان رضوي و مازندران با شكست حريفان خود توانستند جواز حضور در مرحله نيمه نهايي را بدست آورند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.