سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار آسودي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

آمريكا شكست بزرگي را در سوريه متحمل خواهد شد

معاون فرهنگي و تبليغاتي سپاه پاسداران گفت: آمريكا همانطور كه در عراق و افغانستان شكست خورد در سوريه نيز تودهني بزرگي خواهد خورد.

سردار محمدعلي آسودي، معاون فرهنگي و تبليغات سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران بارها اعلام كرده است كه راهكار نظامي و مداخله در امور سوريه چاره‌ساز نيست؛ تصريح كرد: تظاهرات چند صدهزار نفري مردم سوريه در دمشق و ساير شهرهاي سوريه در جهت حمايت از بشار اسد نشان داد كه مردم سوريه فريب ظاهرسازي‌هاي استكبار راه نخواهند خورد.

وي تلاش دشمنان و استكبار را در جهت شكستن خط مقاومت سوريه بر شمرد و ا ظهار كرد: دنياي استكبار مي‌خواهد خط مقاومت سوريه را بشكند و اقدام‌هاي تروريستي و قتل عام زن و كودك هيچ كمكي نمي‌تواند براي حل بحران سوريه انجام دهد.

معاون فرهنگي و تبليغاتي سپاه پاسداران تأکيد کرد: تلاش آمريكا و متحدانش در جهت مسلح كردن مخالفين و اعزام انسان‌هاي شرور به سوريه به نتيجه نخواهد رسيد و مقاومت مردم سوريه حامل پيامي روشن است مبني بر اينکه ديگر آمريكا بيشتر از اين توان ندارد و نمي‌تواند به اهداف‌ خود برسد.

سردار آسودي استقرار تانك‌هاي تركيه در مرز سوريه را نادرست و اقدامي آتش افروزانه خواند و تصريح كرد:‌ اين گونه اقدام‌ها قطعا بر مشكلات مي‌افزايد و آمريكا بداند كه قضيه سوريه با قضيه عراق متفاوت است.

وي گفت:‌جنايات تروريست‌هايي که توسط آمريکا حمايت مي‌شوند نهايتا دامن خود آمريكا و اسرائيل را خواهد گرفت و به ضرر آنها تمام خواهد شد.

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه با بيان اينكه ايران آمادگي خود را براي شركت در دو اجلاس در جهت حل بحران سوريه اعلام كرده است، سنگ‌اندازي‌هاي آمريكا را عامل اصلي عدم حضور ايران در اجلاس ژنو دانست و گفت:‌ قتل‌ عام مردم مسلمان سوريه، جنايتي تاريخي است كه آمريكا و رژيم صهيونيستي بايد پاسخگوي آن باشند و همانطور كه آمريکايي‌ها در عراق و افغانستان شكست خوردند، در سوريه نيز تو دهني بزرگي خواهند خورد.

سردار آسودي در ادامه اين گفت‌وگو از رسانه‌هاي گروهي داخلي درخواست كرد اهداف شوم برخي از رسانه‌هاي غربي كه حقيقت سوريه را وارونه جلوه مي دهند را بازگو و خبرها را دقيق و كامل اطلاع رساني كرده و به بازخواني و ذکر جزويات جنايت تروريست ها و قتل عام 78 كودك و زن و مرد در الحوبه و ربوده شدن 37 نفر در اين استان بپردازند.

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه با بيان اينكه رسانه‌هاي غربي امروز دم از ديكتاتوري در سوريه مي‌زنند ولي چطور كاري به عربستان با آن همه خفقان اجتماعي كاري ندارند،‌ افزود: رسانه‌ها بايد اهداف اصلي و پشت پرده جنايات آمريكا، رژيم صهيونيستي و همكاري بعضي از سران كشورهاي  اسلامي با اين جنايت‌ها را بازگو كنند.

وي در پايان، آينده سوريه را همانند آينده عراق بسيار خوب توصيف و خاطرنشان كرد: آمريكا  آب در هاون مي‌كوبد است و قطعا شكست بزرگ ديگري را در سوريه متحمل خواهد شد.

/ش3

برچسب ها: آسودی ، دفاعی ، امنیتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.