سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی در اردوی ترکیه همراه استقلال

محمد محمدی دروازه بان جدید تیم استقلال پس از حضور در این باشگاه قرارداد یک ساله با آبی ها امضا کرد وی قرار است برای همراهی استقلال به صورت جدی آماده شود زیرا وی قصد دارد فصل پررقابتی را پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران محمد محمدی در حالی جذب استقلال شده است که با شرایط فعلی این تیم کاملا آشناست وی در فصل جدید باید با مهدی رحمتی رقابت کند دروازه بان شماره یک تیم ملی که در این تیم نقش مثبت و بسزایی را ایفا می کند البته محمدی اعلام کرده است مشکلی با این موضوع ندارد و قصد دارد یک فصل پر از رقابت را در این تیم سپری کند.

دروازه بان اول و دوم فصل پیش استقلال قرار است به عنوان گلر دوم آبی ها در فصل جدید این تیم را همراهی کند اما تصور حضور وی در کنار مهدی رحمتی عجیب به نظر می رسد اما این اتفاق رخ داد و دروازه بان فصل پیش داماش گیلان تصمیم گرفت تا به عنوان شاگرد امیر قلعه نوعی که وی را تایید کرده است در استقلال کار کند.

شایان ذکر است، از طرفي رحمتی بدلیل به وجود آمدن این شرایط و همچنین اوضاع مالی خوب در مس کرمان راهی این تیم شود اما شرایط خانوادگی و عدم رضایت کامل همسرش از حضور در شهر کرمان باعث شد که وی شرایط را تغییر داده و در استقلال بماند.

شایان ذکر است محمدی امروز قرار دادش را به صورت رسمی ثبت کرد و وی تحت هر شرایطی استقلال را در سفر به کشور ترکیه همراهی می کند.

محمدی قصد دارد در اردوی ترکیه و انجام تمرینات فشرده بدنسازی شرایط خوب خود را به امیر قلعه نوعی ثبات کند تا برای فصل بعد و آغاز بازی ها مشکل نداشته باشد./مح
برچسب ها: ثبت ، قرار داد ، محمدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.