سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسكو ميزبان رهبران رسانه اي جهان

دومین اجلاس رسانه های جهان موسوم به المپیک رسانه ها (WMS) هفته آینده با حضور بیش از 200 تن از مدیران ارشد رسانه های بین المللی 5 قاره جهان در مسکو برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اجلاس رسانه های مسکو با شعار "رسانه های جهانی: چالش های قرن 21" از 14-17 تیر در مسکو به میزبانی خبرگزاری دولتی روسیه "ایتار تاس" برگزار خواهد شد.

  اولین "المپیک رسانه ها" به ابتکارو پیشنهاد خبرگزاری شینهوا پس از بازیهای المپیک تابستانی 2008 و به منظور گسترش همکاریهای رسانه ای جهان با میزبانی خبرگزاری شینهوا - یکی از 5 خبرگزاری مهم دنیا - در سال 1388 (2009) درمحل تالار بزرگ خلق چین در پکن برگزار شد.
 
اجلاس جهانی سه سال پیش رسانه ها در پکن با موضوع "مشارکت ، فعالیت برد"برد و توسعه"، و با حضور بیش از از 300 تن از مدیران و چهره های رسانه ای جهان، شامل 260 هیئت خارجی از130 رسانه جهان به چالش ها و فرصت های رسانه های جهان در عصر دیجیتال و بهره گیری از فناوری های نوین شبکه ارتباطی پرداخت.
 
اجلاس 2012 مسکو در ادامه نشست ابتکاری 2009 پکن و کنگره جهانی آژانسهای خبری (WCNA) 2004 مسکو برگزار می گردد. بیش از 200 هیئت خارجی از رسانه های جهان به همراه هیئاتی از دو خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران مهر و ایرنا در نشست های مختلف اجلاس امسال به بررسی آینده اطلاعات و رسالتشان در جهان پویای امروز، رابطه بین رسانه های مدرن و سنتی، امنیت روزنامه نگاران و جنبه های اقتصادی و ... حرفه روزنامه نگاری خواهند پرداخت.
 
"رسانه های جهانی و چالش های اطلاعاتی قرن 21:

 نقش رسانه ها درجنگ و انقلاب

رسانه های برجای مانده از بحران های اقتصادی: نقش حکومت و تجارت

اطلاعات آینده: مسیرهای اصلی تغییر در رسانه های سنتی

رسانه های الکترونیکی: تنوع مدلها یا انحصار اطلاعات جهانی

رسانه های اجتماعی و اینترنت: وسیله تقلب جمعی- گروهی یا ابزار همبستگی اجتماعی

تجارت و رسانه: شریک یا مالک

اخلاق روزنامه نگاری در دنیای در حال تغییر: مرزهای مجاز وحقوق روزنامه نگاری و همچنین شرق و غرب: چرا ما جهان را متفاوت می بینیم ، از موضوعات اصلی مورد بحث در این اجلاس است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.