سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

شهید بهشتی از استوانه های اصلی انقلاب اسلامی

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت آیت الله بهشتی و بزرگداشت هفته قوه قضاییه گفت : با قاطعیت می توان گفت كه ایت الله شهید دكتر بهشتی بازوی تنومند امام و از ستون های استوار انقلاب اسلامی بود.

موید حسینی صدر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود : این عالم بزرگوار از نظریه پردازان انقلاب اسلامی و از شاخص ترین افرادی بود كه اندیشه های رهبر كبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی را به درستی تببین و عنلیاتی كرد.

وی اظهار داشت : ایشان با تسلط بر زبانهای مختلف و تبحر در علوم اسلامی تحولی نوین در عرصه حوزه و دانشگاه بوجود آورد و توانست دیوارهای بلند بدبینی راكه بین حوزه و دانشگاه توسط دشمنان پی ریزی شده بود از میان بردارد .

نماینده مردم خوی ادامه داد: شهید بهشتی توانست پیوندی عمیق بین حوزه و دانشگاه ایجاد كرده و هر دو نهاد آموزشی معتبر را دریك صف متحد برای ددفاع از ارزش های اسلامی قرار دهد

وی خاطرنشان كرد : فكر پویا و اندیشه های بلند او موجب نگرانی دشمنان داخلی و خارجی شد به همین خاطر نوك پیكان دشمن او را نشانه گرفت تا شاید به اهداف خود دست یابد .

صدر افزود : دشمنان تصور می كردند با ترور نخبگان انقلاب، جمهوری اسلامی با شكست مواجه خواهد شد غافل از اینكه با شهید شدن این عالم بزرگوار و یارانش تحول بزرگ دیگری در جامعه اسلامی ایجاد شده و بیش از هر زمان دیگری چهره پلید منافقین و كج اندیشان بد فهم به ملت ایران آشكار شد.

نماینده مجلس اظهار داشت : آنچه كه امروز بنام بیداری اسلامی در كشورهای اسلامی مشاهده می شود نتیجه افكار و اندیشه های آن شهید بزرگوار و دیگر شهدای انقلاب اسلامی است، امروز صدای انقلاب اسلامی تمامی ملتهای مظلوم را به حركت در آورده و می رود نظم توینی را در جهان ایجاد كند./س

برچسب ها: بهشتی ، خوی ، عرصه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.