سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوازدهمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه ايران/4

وكيل متهم (ش.ز): كدام قانون مي گويد خريدن بنز غير قانوني است؟/همسر موكلم پول زيادي دارد

وكيل متهم(ش.ز) گفت: همسر موكلم ثروت زيادي دارد و بارها به شوهرش پول قرض داده است حالا كدام قانون مي گويد خريدن بنز غير قانوني است؟

به گزارش خبرنگار حوزه قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه دوازدهمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه ايران اتهامات متهم (ش.ز)، مبني بر تحصيل مال نامشروع به مبلغ دو ميليارد و يكصد و شصت و پنج ميليون ريال از متهم (ش.خ) و خريد و فروش يك دستگاه بنز در دادگاه قرائت شد.

وكيل (ش.ز) در دفاع از اتهامات موكل خود اظهار داشت: موكل بنده همسر (ش.خ) از سابق  تمكن مالي داشته و برفرض اينكه وجوه تحميلي (ش.خ) به همسرش نامشروع باشد قطعا اين امر كاملا منتفي است لذا موكل بنده هيچ گونه اطلاعي از اين امر نداشته است.

وكيل متهم ادامه داد: با توجه به وضع مالي موكلم از طرف همسرش يعني شخص (ش.خ) چنين اتفاقاتي يك امر غير عادي تلقي نمي شود و همچنين در اثبات اينكه موكلم از منشا محرمانه اي اخذ گرديده اطلاعي نداشته و هيچ قانون و شرعي نگفته است كه خريد و فروش يك دستگاه بنز غير قانوني است.

وي ادامه داد: موكل بنده قبل از رخ دادن اين جريانات نيز مبلغ هنگفتي را از جانب خانواده اش دريافت كرده بود لذا سابقه خريد و فروش ماشين را نيز داشته و قطعا براي وي يك امر عادي تلقي مي شده است.

وكيل (ش.ز) تصريح كرد:‌ زنان در جامعه ما تابع شوهرانشان هستند و در صورت مخالفت با آنها قطعا دچار شك و شبهه طرف مقابل مي شوند كه از هم  پاشيدگي خانواده را در پي دارد و خانم ها معمولا شوهرانشان را مورد پرسش و جو قرار نمي دهند و موكل بنده به همسرش حتي قبل از اين جريانات نيز ميليون ها تومان پول قرض داده بود لذا اين يك امر غير عادي و عجيبي نيست.

وكيل خاطر نشان كرد: حكم برائت موكلم را خواستارم./پ3
برچسب ها: دادگاه ، بیمه ، اختلاس ، بنز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.