سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قانون نظام صنفي جدا از قانون مجلس مي شود ؟؟

در حالي كه رئيس كميسيون اقتصادي مجلس خبر از تثبيت نرخ غير درصدي كميسيون بنگاه هاي املاكي مي دهد، رئيس اتحاديه مشاوران املاك قانون نظام صنفي را جدا از قانون مجلس مي داند و اين طرح را قبول نمي كند.

مصطفي قلي خسروي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه قانون نظام صنفي جدا از قانون مجلس شوراي اسلامي است گفت: مجلس قانون نظام صنفي را جدا از قانون مجلس كرده و دخالت در اين قانون مساوي با زير پا گذاشتن قانون نظام صنفي است.

وي ادامه داد: مجلس كه در راس همه امور وقوانين قرار دارد دخالت در اين امور را به متوليان اصناف داده است.

رئيس اتحاديه املاك كشوري با اشاره به اينكه تمامي حقوق دانان و نمايندگان مجلس قانون نظام صنفي را جدا از قانون مجلس شوراي اسلامي كرده است افزود: تا امروز دخالت درتمامي امور نظام صنفي مربوط به متوليان اين صنف بوده اگر امروز مصوبه جديدي ابلاغ شده است من از آن اطلاعي ندارم.

اين در حالي است كه ارسلان فتحی پور رئيس كميسيون اقتصادي مجلس گفته بود: در حال اجراي طرح تبدیل نرخ درصدی کمیسیون بنگاه های معاملات ملکی به یک تعرفه مشخص هستيم كه اين طرح موجب كاهش سوء استفاده در بنگاه ها مي شود.

لازم به ذكر است كه اين طرح در یک بسته نظارتی و سیاستی مسکن تا چند روز آينده مصوب شود و دراين صورت تمامي مسئولان دولتی و وزارتخانه های مرتبط موظف به اجرای آن هستند./عب


برچسب ها: مسکن ، نظام صنفی ، مجلس ، قانون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.