سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

مازندران پایلوت طرح جامع ساماندهی سواحل

مازندران پایلوت طرح جامع ساماندهی سواحل شمال شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران  قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در نشست طرح سالمسازی دریای استانهای شمالی کشور در مازندران گفت : در صورت تصویب این طرح، مازندران مجری طرح جامع ساماندهی سواحل شمال می شود.

افشار افزود: دولت در این خصوص 870 میلیارد تومان برای طرح ساماندهی سواحل در نظر گرفته که این بودجه در برنامه پنج ساله پنجم توسعه قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به اینکه سفرهای ساحلی به عنوان فرصتی برای ترویج ارزشهای دینی و معنویات مردم باید تعریف شود، تصریح کرد: باید در کنار تفریحات سالم برای مردم خوراک فرهنگی تهیه کرد.

افشار با بیان اینکه تشکیل سازمان عمران سواحل نتیجه کارشناسی شده مسئولان استانهای ساحلی بوده است، یادآور شد: این سازمان در صورت تاسیس، بسیاری از مدیریت ها و مسئولیت های یکپارچه در طرح های دریا را سامان می بخشد.

وی با اعلام اینکه مسئولیت طرح های دریا باید متوجه مدیریت این طرحها شود افزود: در طرحهای دریا باید به دنبال الگو و استانداردسازی باشیم.

افشار با اشاره به اینکه مازندران مستعد ایجاد 200 طرح جدید سالمسازی دریا است، افزود: باید با شناسایی نقاط کور و رفع آنها، مناطق ساحلی استان قطب طبعیت گردی و تفرج سالم گردشگران تمام نقاط کشور باشد.

در ماه مبارک رمضان تعدادی طرح های مشخص شده برای مسافران مهیا می شود که این اماکن نباید به مظاهر روزه خواری در سواحل مبدل شود./س

برچسب ها: ساماندهی ، سواحل ، پایلوت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.