سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ آیت‌الله نوری‌همدانی؛

لزوم استفاد ه از کارشناسان در برنامه های دینی

آیت‌الله نوری‌همدانی در دیدار علی دارابی معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت:رسانه ملی باید از ظرفیت کارشناسان متخصص و متعهد در برنامه های دینی استفاده کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم،وی در دیدار علی دارابی معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران، از صدا و سیما به عنوان یک دانشگاه بزرگ و تاثیرگذار یاد کرد و افزود: افرادی که در این سازمان فعالیت می کنند باید افزون بر تدین و تعهد، روحیه انقلابی داشته باشند.

آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح کرد: صدا و سیما باید با ساخت و تولید برنامه‌های مفید و سازنده،‌ آثار مخرب بدحجابی را برای جامعه و خانواده ها تشریح کند، چراکه اگر بی حجابی در جامعه رواج یابد آثار و تبعات زیانباری را به همراه خواهد داشت.

وی ماه شعبان را فرصتی مناسب برای بهره گیری رسانه ملی از نظرات اندیشمندان و نخبگان متعهد حوزه و دانشگاه درتبیین ابعاد مختلف حکومت جهانی امام عصر(عج) برای مردم تبیین عنوان کرد و گفت:‌ امروز غرب در حالی مدعی تشکیل حکومت جهانی است که خود با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند 

آیت‌الله نوری همدانی اضافه کرد: اسلام دینی جامع و کامل با برنامه‌های دقیق در عرصه های مختلف است، و اسلام با تکاثر و احتکار مخالف است و رسانه ملی می تواند این مسائل را برای مردم بیش از پیش روشن کند./س

برچسب ها: قم ، نوری ، کارشناس ، دینی ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.