سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حوادث آخر هفته و بی خبری مسئولان ، غفلت مردم؛

حادثه های تکراری در جاده امام زاده داوود...

جاده امامزاده داوود با توجه به اینکه مسیر پر تردد و جزو اماکن زیارتیيست آخر هفته ها پذیرای گردشگران است اما متاسفانه با توجه به پر خطر و نا ایمن بودن این مسیر هر هفته شاهد اتفاقات ناگوار هستیم.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران یکی از اتفاقات این هفته منجر به ضایعه نخاعی مرد 45 ساله ای شد.

*سقوط و قطع نخاع
آتش نشانان مرد 45 سا له ای را که به درون رودخانه ای در کنار جاده امام زاده داود(ع) سقوط کرده بود نجات دادند.
روز گذشته سقوط یک مرد میانسال به رودخانه امام زاده داوود (ع) به اطلاع ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران رسید و درپی آن آتش‌نشانان ایستگاه 74 به محل حادثه اعزام شدند.
حسین حسین بیگی افسر آماده منطقه چهار در این باره گفت: مرد 45 ساله ای به علت ناآشنایی به این مسیر از ارتفاع حدود 40 متری به داخل رودخانه سقوط کرده و از قسمت سر، دست و پا دچار شکستگی شده بود.
وی در ادامه افزود: آتش نشانان بی درنگ با بکارگیری تجهیزات ویژه، خود را به مصدوم رسانده و با توجه به اظهارنظر نیروی اورژانس حاضر در محل، فرد مصدوم دچار ضایعه نخاعی شده بود.
در این عملیات، آتش نشانان با رعایت کامل نکات ایمنی و با استفاده تجهیزات مصدوم را از داخل رودخانه خارج و به سطح ایمن جاده منقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

*سقوط خودرو و نجات راننده
حادثه دیگر که روز گذشته رخ داد سقوط خودرو سواری به دره بود که خوشبختانه راننده جان سالم به در برد.
ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 01:06 دقیقه بامداد امروز با دریافت خبر این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 74 را به محل حادثه در جاده امام زاده داود اعزام كرد.
حسین حسین بیگی افسر آماده منطقه چهار آتش نشانی درباره سقوط این خودروی سواری گفت: خودرو سواری پس از برخورد با خودروی دیگر از مسیر خود منحرف شده و به دره کنار جاده سقوط کرده بود و در عمق 10 متری متوقف شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل، با استفاده از تجهیزات ویژه خود را به خودرو رسانده و از نشت بنزین جلوگیری کردند و راننده را به سطح امن جاده انتقال دادند.
خوشبختانه در این حادثه به راننده خودرو که قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بود آسیب جدی نرسید.
آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به مأموریت خود پایان دادند./ل
گزارش از سهرابيان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.