سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

نخستین قطار مسافری مجهز به واگن حمل خودرو از تهران وارد زاهدان شد

مدیركل راه آهن جنوب شرق كشور گفت: نخستین قطار مسافربری مجهز به واگن حمل خودرو از تهران وارد ایستگاه راه آهن زاهدان شد.

سید مصطفی داودی هنگام ورود این قطار در ایستگاه زاهدان در گفت و گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان   افزود: بعد از راه اندازی قطار مسافربری زاهدان - تهران در سال گذشته متناسب با آن در خواست های زیادی از سوی مردم به دلیل فاصله زیاد این شهر از مركز كشور برای حمل خودرو به راه آهن جنوب شرق كشور ارائه شد.  
وی اظهار داشت: برهمین اساس با پیگیری های صورت گرفته دو سكوی حمل خودرو در داخل شهر و ایستگاه باری خارج از شهر زاهدان احداث شد و هم اكنون كار حمل خودروهای شركت ایران خودرو برای نمایندگی این شركت در زاهدان توسط راه آهن در حال انجام است.  
مدیركل راه آهن جنوب شرق كشور گفت: با توجه به تقاضای زیاد مردم برای حمل همزمان خودرو با مسافر از زاهدان به تهران یك واگن متعلق به بخش خصوصی با ظرفیت حمل پنج دستگاه خودرو به قطارهای مسیر زاهدان – تهران اضافه شد.  
وی قیمت بلیط برای انتقال یك دستگاه خودرو در مسیر زاهدان- تهران را یك میلیون و 200هزار ریال ذكر كرد و افزود: مسافرانی كه تمایل دارند خودرو شخصی شان را با قطار مسافربری به تهران حمل كنند می توانند بلیط مورد نیاز را از نمایندگی های فروش بلیط قطار در سیستان و بلوچستان تهیه كنند.

وی اظهار داشت: این گروه از مسافران باید 12 ساعت قبل از حركت قطار خودروهای خود را به نمایندگان شركت قطارهای مسافربری رجا مستقر در ایستگاه راه آهن زاهدان تحویل دهند.  
داودی گفت: این واگن ها كه ظرفیت حمل پنج دستگاه خودرو را دارند هفته ای دو روز در روزهای دوشنبه و جمعه بدون توقف در مسیر زاهدان - تهران تردد خواهند داشت. /س

برچسب ها: نخستین ، قطار ، زاهدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.