سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ یک نفر در تصادف شدید چندین خودرو با یکدیگر

برخورد دو کامیون با چندین دستگاه خودروی سواری در بزرگراه یاسینی موجب مرگ یک نفر از سرنشینان خودروی سواری شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی بروز این حادثه ستاد فرماندهی آتش نشانی زنگ ایستگاه 32 را ساعت6:55 به صدا درآورد .

علی امینی معاون عملیات منطقه سه که در محل حضور داشت گفت :در این حادثه یک دستگاه کامیون با خودروی سواری پژو به شدت برخورد می کند راننده خودروی سواری، بعد از پیاده شدن از خودرو به سمت درب شاگرد رفته تا مدارک را از داشبورد خودرو خارج کند که متاسفانه کامیونی دیگر با چندین خودرو برخورد کرده و در اثر برخورد این خودرو ها با یکدیگر راننده خودرو که زنی 41 ساله بوده در میان آهن پاره ها گیر می کند.

وی گفت: آتش نشانان با پشت سر گذاشتن ترافیک زیاد به محل حادثه رسیدند وبه محض رسیدن محل را ایمن و با قطع برق باطری ها و جلوگیری از نشت مواد سوختی از انفجار و آتش سوزی جلوگیری کردند.

امینی افزود: آتش نشانان با استفاده از وسایل برش و نجات، سرنشین سواری پژو را با برش ستون ها رها کردند که با معاینه های انجام شده توسط امدادگران اورژانس مرگ وی تایید شد .

وی افزود: با توجه به آسیب زیادی که خودرو ها دیده بودند برای انتقال آنان و باز شدن بزرگراه نیاز به جرثقیل بودکه با اعزام جرثقیل از ایستگاه 71 و با جابه جایی خودرو ها از میان بزرگراه ترافیک خودرو های عبوری به حالت عادی بازگشت./ل


برچسب ها: مرگ ، تصادف ، خودرو ، بزرگراه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.