سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی سربازان خلیج فارس به بازارهای جهانی صادر می شود

این بازی دارای سبک جنگ آوری نوین بوده و پاییز امسال برای فروش در بازارهای بین المللی عرضه می شود.

شاهین صیاد حقیقی، مدیر پروژه بازی رایانه ای مبارزه در خلیج عدن در گفتگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: داستان این بازی بر اساس یک اتفاق واقعی شکل گرفته و روایتی از نبرد تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر دزدان دریایی در منطقه خلیج عدن است.

وی با بیان اینکه مبارزه در خلج عدن اولین بازی ایرانی در سبک جنگ آوری نوین محسوب می شود، افزود: این بازی دارای سبک اول شخص اکشن بوده و با مشارکت پنجاه درصدی سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش ایران تولید شده است.

صیاد حقیقی با اشاره به اینکه این بازی به تازگی به بازارهای ایران عرضه شده است، گفت: در پاییز امسال قصد داریم بازی مبارزه در خلیج عدن را با نام جدید "سربازان خلیج فارس" برای فروش بین المللی بر روی شبکه Steam قرار دهیم.

مدیر پروژه بازی مبارزه در خلیج عدن تصریح کرد: هدف از ساخت این بازی به تصویر کشیدن و آشنایی مخاطبان با ایثارگری ها و تلاش های تکاوران نیروی دریایی ارتش برای حفاظت از منافع اقتصادی ایران در آب های بین المللی بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه صنعت بازی سازی در دنیا از لحاظ ارزآوری با صنعت نفت برابری می کند، اظهار داشت: امیدواریم در آینده با صادر کردن بازی های ایرانی به سایر نقاط دنیا بتوانیم نقش بسزایی در رشد اقتصادی کشور داشته باشیم./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.