سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

نقش مکمل دفاتر مسافرتی در بحث گردشگری

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: دفاتر مسافرتی آذربایجان غربی در بحث جذب گردشگری نقش مکمل ایفا می‌کنند.

حسین امامی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، اظهار داشت: دفاتر گردشگری، زیارتی و مسافرتی در بحث جذب گردشگر مکمل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستند.

وی از تهیه فیلم 10 دقیقه‌ای در ارتباط با اماکن گردشگری استان خبر داد و تصریح کرد: تهیه این فیلم تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

امامی با اشاره به معرفی هرچه بیشتر اماکن گردشگری، زیارتی و تاریخی استان افزود: یک بسته فرهنگی در ارتباط با اماکن دیدنی استان تهیه و در اختیار دفاتر گردشگری و زیارتی استان برای ارائه به مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاهی از اشیای تاریخی، صنایع دستی و گردشگری استان در این زمینه راه‌اندازی می‌شود گفت: در این راستا عکس و فیلم‌های مربوط به گردشگری و تاریخ ارومیه جمع‌آوری و در نمایشگاه مذکور برای بازدید عموم مردم به‌کارگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مصمم است در راستای معرفی قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، تاریخی و صنایع دستی آذربایجان غربی این نمایشگاه را دایر کند، اعلام کرد: در این زمینه 100 عکس از تاریخ، فرهنگ و هنر ارومیه جمع‌آوری شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.