سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدي:

سيلي نهايي جهان اسلام به دنياي استكبار نزديك است

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بزودي سلاح هاي ارسالي استكبار به گروه هاي معارض در كشورهاي منطقه براي آزادي قدس عليه صهيونيسم شليك خواهد شد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در جمع سرمربيان، مربيان و سرگروه هاي حلقه هاي صالحين استان كردستان گفت: امروز شاهد پيشرفت روزافزون ايران اسلامي در سراسر دنيا هستيم و سازندگي در تمام شهرها و روستاهاي كشور جريان دارد.

سردار نقدي با اشاره به توطئه هاي دشمن نسبت به نظام اسلامي، افزود: دشمن از مقاومت ايران اسلامي سيلي سختي خورده است و امروز تمام ترفندها و توطئه هايش را با كليه امكانات و تجهيزات در سراسر دنيا به كار گرفته تا شايد بتواند گوشه اي از شكست هاي خود را جبران کند.

وي به شكست هاي استكبار جهاني اشاره كرده و بيان كرد: سيلي نهايي جهان اسلام به دنياي استكبار نزديك است تا چهره منفور صهيونيسم بين الملل و آمريكاي جهانخوار را براي هميشه تاريخ در هم فرو ريزد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: دشمن بايد از شكست هاي پي در پي در لبنان، غزه، مصر و مقاومت سوريه عبرت بگيرد و بداند كه ارسال سلاح براي شكستن خط مقاومت هيچ نتيجه اي جز پيروزي مقاومت نخواهد داشت.

سردار حمايت هاي آمريكا، غرب و مرتجعين منطقه را از تروريست هاي غربگرا در سوريه بي نتيجه دانسته و عنوان كرد: دشمن به چند جوان فريب خورده در سوريه دل نبندد كما اينكه اين اميد مشابه آنان در ايران 1357 در مناطقي نظير كردستان نه تنها به نااميدي مطلق تبديل گشت بلكه همين جوانان فريب خورده، توبه نموده و عليه دشمنان به مبارزه برخاستند.

وي صدها شهيد توّاب در كردستان را عبرتي براي دشمنان خوانده و تصريح كرد: بزودي تمامي سلاح هاي ارسالي استكبار به چند گروه معدود معارض و تروريست در كشورهاي منطقه براي آزادي قدس شريف عليه صهيونيسم غاصب شليك شده و طومار رژيم جعلي اسرائيل را در هم خواهد پيچيد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين به وضعيت آشفته غرب و بحران هاي پي در پي آنها پرداخته و گفت: امروز آمريكا و اروپا در كشورهاي خودشان اسير قيام هاي مردمي و بيداري 99 درصدي محرومين خود هستند.

سردار نقدي ايمان را سرمايه اصلي ايران اسلامي دانسته و خاطرنشان كرد: پس از سال ها حمله نظامي، شيميايي، تحريم اقتصادي و ... استكبار به تازگي پي برده است كه علت موفقيت ما "ايمان" است لذا جنگ نرم را آغاز نموده تا شايد بتواند ايمان ما را بگيرد.

وي گفت: دشمن تمام ابزارهايش را براي مقابله با ايمان ملت ما بكار گرفته و گسترش مواد مخدر، فساد و شهوت راني از توطئه هاي شوم در فضاي جنگ نرم است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين به نقشه دشمن در جهاد اقتصادي اشاره كرده و افزود: امروز اصلي ترين تمركز دشمن، نفوذ در شبكه هاي اقتصادي كشورمان مي باشد تا با گران فروشي، تورم، متزلزل كردن بازار و نوسانات مكرر قيمت كالاها بتواند ملت ايران را به زانو درآورد.

سردار نقدي همچنين گفت: علت تلاش بي امان دشمن در حوزه اقتصاد آن است كه ضمن جلوگيري از الگو شدن نظام اسلامي، بتواند با مشكلات اقتصادي ايمان افراد را سست کند.

/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.